Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2021

«Άρχισε να με βρίζει και τσαντίστηκα. Την έπιασα από το λαιμό και την έπνιξα» – Τα πρώτα λόγια του συζυγοκτόνου

«Άρχισε να με βρίζει και τσαντίστηκα. Την έπιασα από το λαιμό και την έπνιξα» – Τα πρώτα λόγια του συζυγοκτόνου

 

 

Συγκλονίζει η δολοφονία της 36χρονης στη Λακωνία - Τα δυο παιδιά κοιμούνταν στο διπλανό δωμάτιό

 

«Παγωμένη» είναι η τοπική κοινωνία στο Βλαχιώτη Λακωνίας από την είδηση ότι ένας 40χρονος δολοφόνησε την 36χρονη σύζυγό του, επειδή του ζήτησε να χωρίσουν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι πρώτες λέξεις που είπε στους αστυνομικούς ο 40χρονος καθ’ ομολογίαν δράστης ήταν ότι: «άρχισε να με βρίζει και τσαντίστηκα. Τότε την έπιασα με τα χέρια μου από το λαιμό και την έπνιξα». Το έγκλημα έγινε στην κρεβατοκάμαρα του σπιτιού της οικογένειας, με τα δυο τους παιδιά (σ.σ. αγόρια ηλικίας 7 και 10 ετών) να κοιμούνται στο διπλανό δωμάτιό.

«Μάλλον έχω σκοτώσει τη γυναίκα μου»

Οι ίδιες πήγες αναφέρουν ότι μετά τη δολοφονία ο 40χρονος σκέφτηκε αρχικά να φύγει από το σπίτι, ωστόσο το μετάνιωσε και κάλεσε το αστυνομικό τμήμα της περιοχής λέγοντας ότι «μάλλον έχω σκοτώσει τη γυναίκα μου». Σε λίγα λεπτά έφτασαν στο σπίτι της οικογένειας, στο Βλαχιώτη Λακωνίας, οι πρώτοι οι αστυνομικοί που του πέρασαν χειροπέδες, ενώ συγγενείς του ζευγαριού πήραν στο σπίτι τους τα παιδιά τα οποία είναι σε κατάσταση σοκ.

Ο καθ’ ομολογίαν δράστης δεν είχε απασχολήσει ποτέ ξανά τις αρχές, ενώ δραστηριοποιούνταν στον αγροτικό τομέα.

Πηγή: newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)