Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2022

Δολοφονία Άλκη: “Δεν κρατάμε κακία σε κανέναν” – Συγκλονίζουν οι γονείς του 19χρονου (VIDEO)

Δολοφονία Άλκη: “Δεν κρατάμε κακία σε κανέναν” – Συγκλονίζουν οι γονείς του 19χρονου (VIDEO)

Συντετριμμένος εμφανίστηκε ο πατέρας του 19χρονου Άλκη, που δολοφονήθηκε στη Θεσσαλονίκη την περασμένη εβδομάδα. Παρά τον πόνο του, ο πατέρας του αδικοχαμένου Άλκη, έστειλε μήνυμα ενότητας και ζήτησε μόνο δικαιοσύνη για το παιδί του.

«Ήταν ένα γεγονός που πραγματικά με έκανε συντρίμμια και προσπαθώ να μαζέψω τα συντρίμμια μου. Ευτυχώς, η σύζυγός μου και η κόρη μου στάθηκαν πιο δυνατές από εμένα και με κράτησαν όρθιο. Από αυτές παίρνω κουράγιο» είπε φορτισμένος συναισθηματικά, μιλώντας στην ΕΡΤ 3.

«Δεν θέλω τίποτα άλλο παρά να αποδοθεί δικαιοσύνη και να πιαστούν οι ένοχοί. Πιστεύω ότι η αστυνομία θα κάνει καλά τη δουλειά της και η δικαιοσύνη θα αποδοθεί χωρίς εκδικητικό χαρακτήρα. Θέλω να πάρουν την ποινή που τους αξίζει» λέει μέσα στον πόνο του.

«Ο χαμός του παιδιού μου να αποτελέσει γεγονός ένωσης όλων των φιλάθλων και όλων των ομάδων» καταλήγει και συγκλονίζει ο πατέρας του Άλκη. «Εγώ είμαι και Άρης και είμαι και ΠΑΟΚ και το λέω ειλικρινά».

«Δεν κρατάμε κακία σε κανέναν – Αυτά τα παιδιά μεγάλωσαν χωρίς αγάπη

«Δεν κρατάω κακία σε κανέναν. Αυτή τη στιγμή δεν έχω συναισθήματα, καμία μανούλα να μη ζήσει αυτό που βιώνω. Αυτά τα παιδιά μεγάλωσαν χωρίς αγάπη και ίσως να ένιωσαν απόρριψη από την οικογένειά τους» είπε από την πλευρά της η μητέρα του Άλκη, αναφερόμενη στους δράστες της δολοφονικής επίθεσης του γιου της και δείχνοντας το μεγαλείο της ψυχής της.


Με πληροφορίες από ΕΡΤ

Αναρτήθηκε από grtimes.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)