Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2022

«Βόμβα» Λύτρα για Σεπόλια: Υπάρχουν άλλες δύο κοπέλες που καταγγέλλουν

Κολωνός: Χυδαία δήλωση του πατέρα του 53χρονου για το 12χρονο κορίτσι 

 

  Χυδαία δήλωση του πατέρα του 53χρονου για το 12χρονο κορίτσι

Η πρώτη αντίδραση της συζύγου του 53χρονου μαστροπού

Σχετικά με τα όσα κατέθεσε η μητέρα της 12χρονης από τα Σεπόλια, που έπεσε θύμα βιασμού και μαστροπείας από τον 53χρονο, μίλησε ο δικηγόρος της Απόστολος Λύτρας.

Ο κ. Λύτρας τόνισε ότι η μητέρα εξακολουθει να αρνείται τις κατηγορίες, ενώ πήρε προθεσμία για τη μία το μεσημέρι τη Δευτέρα προκειμένου να απολογηθεί. Η μητέρα της 12χρονης ισχυρίζεται ότι ότι εχει καμία απολύτως σχέση με αυτά που κατηγορείται. Όλα αυτά θα φανούν στην ανάκριση. Πρόλαβα να δω κάποια στοιχεία από τη δικογραφία.. οι κατηγορουμενοι δεν αναφέρουν πουθενά ότι η μητέρα γνώριζε κάτι.. Μοναδικό στοιχείο κάποιο έμβασμα που το γνωρίζουμε ότι υπάρχει, δεν γνωρίζουμε καν αν είναι απο τον 53χρονο. Η ίδια το εξηγεί από το ότι εργαζόταν μαζί του

Σε επικοινωνία που είχα είχα τη μεγάλη κόρη, ένα εξαιρετικό κορίτσι πραγματικά. Λενε ότι Είναι δεδομένο ότι δν έχει σχέση. Το πιο σημαντικό είναι ότι Ήδη έχω δεχτεί τηλεφωνήματα ότι υπάρχουν και άλλες ξαταγγελιες για τον 53χρονο και τον 42χρονο. Υπάρχουν άλλες 2 κοπέλες που καταγγέλλουν, αυτή τη στιγμή είναι 18 χρόνων άλλα όταν τα έπαθαν ήταν ανήλικα . Φαίνεται οτι προσπαθούσαν να προσεγγίσουν και άλλα παιδιά για να τα ώθησαν στην πορνεία. Είναι βέβαιο ότι θα ερευνήθουν και άλλα πρόσωπα. Οι 213 που ακούγονται πρέπει και αυτοί να λογοδοτήσουν, αν υπάρχουν στοιχεία.

Δεν υπάρχει κανένας που να δικαιολογεί τη μητέρα για τον τρόπο συμπεριφοράς της στο μεγάλωμα του παιδιού της. Δεν αφήνεις ένα παιδί 12 ετών να βγαίνει και να πηγαίνει στο κάθε μαγαζί μόνο του, αυτο ειναι δεδομένο. Αυτά όμως δεν σχετίζεται με το αδίκημα που κατηγορείται. Κι εμένα μου έχει κάνει εντύπωση η συμπεριφορά αυτή άλλα δεν συνιστά αυτή αυτό το αδίκημα

Ο δράστης κέρδισε την εμπιστοσύνη της και για αυτό υπάρχουν και αυτά τα μικροποσα σε εμβάσματα..

Ερώτηση τι πίστευε αυτή η γυναίκα δηλαδή

Απάντηση είχε την εντύπωση ότι όλα είναι φυσιολογικά και ότι το παιδί απλά βρίσκεται απέναντι. Το ίδιο μου μετέφερε και υποστηρίζει και η μεγάλη αδερφή και ο αδερφός της κοπέλας, αλλά και η θεία της που ήταν η πρώτη επικοινώνησε μαζί μου.

Σίγουρα μιλάμε για ένα τρομακτικό έγκλημαnenew για τα ελληνικά δεδομένα.. είμαι σίγουρος ότι υπάρχει και κρύβεται κύκλωμα από πίσω

 

Κολωνός: Η πρώτη αντίδραση της συζύγου του 53χρονου μαστροπού

Με γραπτή δήλωση της απαντά η Ελισάβετ Λέκκα, σε όσα έχουν γραφτεί για εμπλοκή της στην υπόθεση. Συγκεκριμένα, απαντά στις πληροφορίες που προέκυψαν για το ότι έδινε χρήματα στην μητέρα της 12χρονης ώστε να συγκαλύψει τις τερατώδεις εγκληματικές πράξεις του Ηλία Μίχου αλλά και ότι επίκειται η έκδοση εντάλματος σύλληψης σε βάρος της.

Αναλυτικά η δήλωση της συζύγου του 53χρονου μαστροπού:

«Αυτές τις ημέρες εγώ και το παιδί μου γίναμε αντικείμενο ανθρωποφαγίας, με την εφαρμογή, από επώνυμους και ανώνυμους σχολιαστές, οικογενειακής ευθύνης για πράξεις που δεν γνωρίζαμε και δεν είχαμε καμία σχέση, και για τις οποίες μόνο αποτροπιασμό νιώθουμε.

Με τον πρώην σύζυγο μου ήμασταν σε ουσιαστική διάσταση από τριετίας, απλά συγκατοικούσαμε σε ένα σπίτι που μας ανήκει εξ ημισείας.

Στις 3/9 το πρωί η μητέρα του ανήλικου κοριτσιού μου έστειλε μεσω κοινωνικού δικτύου μήνυμα πως ήθελε να μιλήσουμε και μου κοινοποίησε δυο συνομιλίες του πρώην συζύγου μου με το παιδί, με σοκαριστικό περιεχόμενο, γράφοντας μου πως θα τον καταγγείλει για “σεξουαλική παρενόχληση ανηλίκου”, όπως μου έγραψε και πως αν δεν το κάνει αυτή, θα το κάνει η αδελφή της, η οποία επίσης μου έστειλε μήνυμα με τους διαλόγους αυτούς. Έχασα κυριολεκτικά την γη κάτω από τα πόδια μου, αμέσως μιλήσαμε με την μητέρα του παιδιού με φωνητική κλήση και μου επανέλαβε τα ίδια. Αυθημερόν απαίτησα από τον πρώην σύζυγο μου να φύγει από το σπίτι, όπως και έπραξε και να πάρουμε διαζύγιο, δηλώνοντας του πως αν δεν μου έδινε συναινετικό, θα έκανα αγωγή διαζυγίου αναφεροντας ως λόγο όσα έμαθα. Αναγκαστικά συμφώνησε, απευθυνθήκαμε σε δικηγόρους, συντάχθηκε και υπογράψαμε το απαραίτητο ιδιωτικό συμφωνητικό και στις 4 Οκτωβρίου υπογράψαμε σε συμβολαιογράφο την πράξη λύσης του γάμου και χωρίσαμε αμετάκλητα.

Μετά τις 3/9, αφού η μητέρα του παιδιού μου έστειλε τα μηνύματα των διαλόγων και με ενημέρωσε, και αφού το ίδιο βράδυ, χωρίς να το γνωρίζω, πήγε στο Α.Τ. και κατήγγειλε τον πρώην σύζυγό μου, μου ζήτησε χρήματα. Την πρώτη φορά 100 Ευρώ για το ταξί και να πάει το παιδί σε γιατρό, όπως μου έγραψε σε γραπτό μήνυμα, τα οποία της έδωσα. Μετά από λίγες ημέρες μου ξαναζήτησε άλλα 100 με ανάλογη δικαιολογία και της τα έδωσα, για λόγους ανθρωπιστικούς και συγκλονισμένη από όσα μου αποκάλυψε με τα μηνύματα. Στα μηνύματα έγραφε πως δήθεν δεν έχει πάει στην Αστυνομία και πως θέλει να την βοηθάω όποτε θα μου τα ζητάει και μου ζήτησε πάλι στις 8/9 άλλα 100 ευρώ. Δεν απάντησα, διότι δεν ήθελα να συνεχιστεί αυτό, δέχτηκα αλλεπάλληλα γραπτά μηνύματα για να την συναντήσω να της δώσω τα χρήματα, και μετά από έντεκα (11) αναπάντητες κλήσεις, που ειναι καταγεγραμμένες στο κινητό μου, όπως και τα μηνύματα που μου ζητούσε χρήματα, την μπλόκαρα και δεν επέτρεψα άλλη επικοινωνία. Είναι σε απολύτως ψευδές πως δήθεν την επισκέφτηκα στο σπίτι της, της πρόσφερα χρήματα και τα αρνήθηκε. Τα γραπτά της μηνύματα είναι στα χέρια μου και αποδεικνύουν αδιαμφισβήτητα ποιος ζητούσε χρήματα, λέγοντας ψέματα πως δεν είχε πάει στην Αστυνομία.

Ο πρώην σύζυγος μου θα κριθεί από την Δικαιοσύνη. Αυτό που ζητώ είναι να σταματήσουν τα ψέματα και ο κανιβαλισμός εμένα και του παιδιού μου, που παντελώς άδικα έχασε τη δουλειά του, για πράξεις με τις οποίες δεν έχουμε την παραμικρή σχέση. Για όσους δε έγραψαν τρομερές συκοφαντίες και μας στοχοποίησαν, φτάνοντας στο αίσχιστο σημείο να πουν μέχρι πως δήθεν γνώριζα και συγκάλυπτα ή πως δήθεν βγήκε ένταλμα σύλληψης μου, θα προσφύγουμε στην μόνη αρμόδια, την Δικαιοσύνη.»

 

Κολωνός: Χυδαία δήλωση του πατέρα του 53χρονου για το 12χρονο κορίτσι

«Εμείς είμαστε κύριοι. Είμαστε άρχοντες», λέει ο πατέρας του 53χρονου για την υπόθεση φρίκης στον Κολωνό.

Κόμπο στο στομάχι προκαλούν οι δηλώσεις του πατέρα του 53χρονου Ηλία Μίχου, του ανθρώπου που κατηγορείται ότι εξέδιδε και βίαζε το 12χρονο κορίτσι στον Κολωνό.

«Δεν μπορώ να ασχοληθώ. Είμαι κύριος εγώ. Θα τα πάρουν πίσω, θα δεις» ανέφερε μεταξύ άλλων μιλώντας σήμερα, Πέμπτη (13/10) στο Star.

Ενώ, λοιπόν, από τη μία διαψεύδει τις βαρύτατες κατηγορίες για τον γιο του, από την άλλη -εμμέσως πλην σαφώς- τον… δικαιολογεί, λέγοντας πως «οποιοσδήποτε να ήταν, άμα του κουνιόταν, κάτι θα έκανε».

«Εμείς δεν έχουμε ανάγκη από 10 ευρώ. Εμείς είμαστε κύριοι. Είμαστε άρχοντες. Μου το έμπλεξαν το παιδί. Οποιοσδήποτε να ήταν, άμα του κουνιόταν, κάτι θα έκανε» δήλωσε ο πατέρας του Ηλία Μίχου, χαρακτηρίζοντας την ίδια στιγμή τον γιο του ως… «λεβέντη» και ψυχοπονιάρη».

«Είναι λεβέντης, είναι ψυχοπονιάρης, σε όλο τον κόσμο έδινε», ανέφερε χαρακτηριστικά και στη συνέχεια εξέφρασε το… παράπονό του για το ότι κανείς δεν υποστηρίζει τον γιο του.

«Έχει τόσα χρόνια το μαγαζί του, όλος ο κόσμος παίρνει από εκεί. Κάνει δωρεές και κανένας δεν πάει να το υποστηρίξει το παιδί», ανέφερε ο πατέρας του Ηλία Μίχου. 

Με πληροφορίες από: newsbomb.gr, documentonews.gr & ieidiseis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)