Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Διαμαρτυρία για κακή συμπεριφορά στο νοσοκομείο Γιαννιτσών


Εντονα παράπονα εκφράζει με γραπτή διαμαρτυρία του ο Δημήτρης Γούδης (πρώην Αντιδήμαρχος Αριδαίας,στη φωτογραφία από την επίσκεψη του Αντώνη Σαμαρά στους Προμάχους ) για την αντιμετώπιση που είχε στο νοσοκομείο Γιαννιτσών .

 Στην διαμαρτυρία του αναφέρει:
Είμαι παραπληγικός , ζώντας μόνιμα στην αναπηρική καρέκλα.
Την Τετάρτη 1 Αυγούστου  πήγα στο νοσοκομείο ΓΙΑΝΝΙΤΣΏΝ ,στη νευρολογική κλινική, προκειμένου να μου δοθεί παραπεμπτικό για φυσιοθεραπείες.
Μπαίνοντας στο γραφείο του νευρολόγου Γεωργίου Βαρελά ,αντιμετώπισα από την αρχή  μια αρνητική διάθεση για το αίτημά μου . Κυρίως όμως μία απαξιωτική  και προβληματική στάση προς το πρόσωπό μου.
Ο γιατρός αυτός δεν σεβάστηκε έναν παραπληγικό άνθρωπο που είχε μπροστά του , άσχετα με την ικανοποίηση ή μη του αιτήματός μου. Αρχικά
Αρνήθηκε να μου χορηγήσει παραπεμπτικό Όταν εγώ και η σύζυγός  μου διαμαρτυρηθήκαμε αναφέροντας την δύσκολη κατάσταση  της υγείας μου άρχισε να ωρύεται και να φωνάζει  και ουσιαστικά με πέταξε έξω από το γραφείο, προσβάλλοντας την ιατρική και δημοσιοϋπαλληλική  του ιδιότητα.
Εμβρόντητοι παρακολούθησαν το επεισόδιο μια νοσοκόμα και ένας νεαρός χειριστής Ηλεκτρονικού Υπολογιστή οι οποίοι όπως είναι φυσικό δεν μπορούν να καταφερθούν κατά του ιατρού,
Θέλοντας να διαμαρτυρηθώ έντονα για την απαράδεκτη αυτή στάση κατέφυγα στο γραφείο του Διοικητή , όπου βρήκα πραγματικά ανθρώπινη αντιμετώπιση από την ιδιαιτέρα του.
Η συμπεριφορά αυτή δεν συνάδει με την ιδιότητα του  ιατρού αλλά και δημοσίου υπαλλήλου, καθώς αμφότερες οι ιδιότητες αυτές έχουν  ταχθεί για την εξυπηρέτηση των πολιτών και κυρίως των ασθενών .
Πρέπει δε να εξαλειφτούν αν θέλουμε να θεωρούμαστε πολιτισμένη κοινωνία.

Δημήτρης Γούδης
Πρόμαχοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)