Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας Γιάννη Καλλιοντζή «Αλλάζουμε την Αλμωπία» – Υποψήφιος Δήμαρχος Γιάννης Σηφάκης



 
Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες, λέγομαι Ιωάννης Α. Καλλιοντζής, είμαι 46 ετών και κατάγομαι από την Ξιφιανή.

Δεν είμαι κάποιος με πτυχία και διδακτορικά.Δεν έχω έδρα σε πανεπιστήμιο, ούτε ξέρω δέκα γλώσσες. Αυτά είναι προτερήματα αυτών που διοικούν την χώρα μας. Είμαι ένας απλός άνθρωπος, όπως οι περισσότεροι, που αγωνίζομαι καθημερινά για την επιβίωση, παλεύοντας με την γη και με άλλες εργασίες.
Αποφάσισα ν' ασχοληθώ με την τοπική αυτοδιοίκηση επειδή δεν αντέχω πια να είμαι θεατής σ' ένα έργο όπου άλλοι σκηνοθετούν την ζωή μου, πηγαίνοντάς την από το κακό στο χειρότερο.
Δεν θα μιλήσω άλλο για μένα. Όσοι με ξέρουν ας με κρίνουν. Όσοι δε με ξέρουν δεν πρόκειται να με μάθουν μέσα από δέκα αράδες. Είμαι ανοιχτός για συζήτηση σ' όποιον θελήσει να με γνωρίσει.
Η επιλογή μου να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος  του συνδυασμού  "Αλλάζουμε την Αλμωπία" με επικεφαλής τον Γιάννη Σηφάκη,  έγινε κατόπιν ωρίμου σκέψης, επειδή θεωρώ ικανότερο και πιο έμπιστο τον κ. Σηφάκη από τους άλλους υποψήφιους δημάρχους και αφού πρώτα τηρηθήκαν στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό οι δικές μου απαιτήσεις για τον συνδυασμό (άφθαρτα και δραστήρια πρόσωπα, πρόγραμμα για την περιοχή, νέες ιδέες στην διαχείριση, αξιοποίηση υγειών δυνάμεων απ' όποιον κομματικό χώρο κι αν προέρχονται κτλ.).
Ζητώ λοιπόν από τους  συνδημότες μου, εκτός από την ψήφο τους, την ενεργή τους συμμετοχή στα κοινά ώστε ν' αρχίσουν να λειτουργούν στον τόπο μας η Δημοκρατία, η δικαιοσύνη, η αλληλεγγύη κι η συντροφικότητα . Δεν θα μπορέσει καμιά δημοτική αρχή να πάει τον τόπο μπροστά, χωρίς την ενεργή συμμετοχή όλων μας.
Σας ευχαριστώ!

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!!

Καλή ευημερία στον τόπο μας!!!


ΙΩΑΝΝΗΣ    Α.  ΚΑΛΛΙΟΝΤΖΗΣ
Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος
Με το συνδυασμό
Αλλάζουμε την Αλμωπία

5 σχόλια:

  1. Λόγια καθαρά, σταράτα, ατόφια. Η καλύτερη ανακοίνωση υποψηφιότητας από ΟΛΟΥΣ τους υποψήφιους ΟΛΩΝ των συνδυασμών
    ΥΓ Δεν σε ξέρω, αλλά γουστάρω τον τρόπο που ανακοίνωσες την υποψηφιότητά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είσαι άπαιχτος, η Ξιφιανή θα σε έχει εκπρόσωπό της στο δημοτικό συμβούλιο, καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη επιτυχια γιαννη. εγραψες με τη τοσο απλη σκεψη αυτα που βιωνει ο καθενας μας, δεν χρειαζονται πτυχια και γλωσσες οταν εχεις οραμα και ορεξη για προσφορα

    σε ξερω πολυ λιγο ...απο την εποχη των ενεργων πολιτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά τα λέει ο φίλος μας και υποψήφιος να προσπαθήσει για όλους του υπόλοιπους. Ας γίνουμε λοιπόν ενεργοί πολίτες με ενεργούς τοπικούς συμβούλους και ενεργούς δημοτικούς συμβούλους. αλλαΖΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το προβλημα ειναι οτι δεν εχεις πτυχια..προσεχε μη σε τουμπαρουν.καλη επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)