Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΧΑΡΑΝΙΔΗΣ: Δεν υπάρχει καμιά συνεργασία με άλλον υποψήφιο Δήμαρχο



 

Σχετικά με τις φερόμενες φήμες ότι δήθεν υπάρχει δική μου συνεννόηση-συμφωνία με έτερο ενδιαφερόμενο υποψήφιο δήμαρχο, για τις επικείμενες δημοτικές εκλογές, θέλω να εκφράσω κατηγορηματικά ότι ουδεμία τέτοια συμφωνία υφίσταται. 


 Όσον αφορά τις προθέσεις μου έπειτα από παρότρυνση φίλων συνδημοτών τις έχω εκφράσει δημόσια και  επιφυλάσσομαι σύντομα να κοινοποιήσω τη θέση μου με σχετική ανακοίνωση στα τοπικά ΜΜΕ.
  
Όσον αφορά την διασπορά σχετικών φημών Γκαιμπελικής μορφής, θέλω να αναφέρω πως οι διακαείς πόθοι  του "συνήθη υπεύθυνου" θα διαψευσθούν για ακόμη μία φορά.  

Η Αλμωπία μας δεν έχει ανάγκη τέτοιου είδους αντιμετώπισης. Δεν υπήρξε και δεν θα υπάρξει ποτέ υποχείριο κανενός όσο και αν μερικοί το επιθυμούν.


Με εκτίμηση και σεβασμό στους 
συνδημότες μου

Υποψ. Δήμαρχος Αλμωπίας
ΧΑΡΑΝΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

9 σχόλια:

  1. μηπως πρεπει να σε δει γιατρος ρε φιλε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παντος αστρατευτος ο Χαρανιδης δεν υπηρξε. Πουλακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωστος.Μπινος δημαρχος παντως δε βγαινει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αρε κοιο εσυ φταις για το ατομο αυτο....σουχω πει χιλιες φορες προσεξε τι φαρμακα γραφεις ρε κοιοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΕ ΧΑΡΑΝΙΔΗ, ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΠΟΣΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΙΟΛΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αδιαφορος δεν ακουστικε καμια φημη δεν ασχολειται κανεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΡΑΤΑ ΜΑΣ !!! ΕΧΕΙΣ ΚΑΒΑΛΗΣΕΙ ΑΣΠΡΟ ΑΛΟΓΟ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)