Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Τώρα θυμήθηκε και το γεωθερμικό πεδίο η Θεοδώρα



 

Το πρώτο φουγάρο που θα εγκαινιάσει  στην Αλμωπία η υφυπουργός και βουλευτής του νομού  μας είναι  βιομηχανία τούβλων . Διότι θεωρεί τους ψηφοφόρους   της περιοχής …τούβλα  Τουλάχιστον αυτή την εντύπωση δίνει με τα τελευταία δελτία τύπου της. .

Αυτή τη φορά θυμήθηκε και το …γεωθερμικό πεδίο Σωσάνδρας.
Για τον λόγο κουβάλησε στην Αθήνα ξανά τον Δήμαρχο Αλμωπίας . Παράλληλα  τον κατέβασε στην Αθήνα  για να επαναλάβουν αυτό που έχει επαναληφθεί  αυτό που έχουν συμφωνήσει τουλάχιστον πέντε φορές μέχρι τώρα για την επέκταση του ΓΕΛ Αριδαίας. Δηλαδή, ο Δήμος Αλμωπίας αναλαμβάνει να ολοκληρώσει σύντομα τις μελέτες που έχει ήδη ξεκινήσει και να εκδώσει την οικοδομική άδεια, ενώ η ΚΤΥΠ ΑΕ θα συνδράμει συμβουλευτικά σε αυτό και ακολούθως θα αναλάβει την εκπόνηση των μελετών εφαρμογής του έργου.

ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συσκέψεις με πρωτοβουλία της Θεοδώρας Τζάκρη για το 2ο ΓΕΛ Αριδαίας αλλά και για το γεωθερμικό πεδίο Σωσάνδρας Με πρωτοβουλία της Υφυπουργού Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και βουλευτή Πέλλας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Θεοδώρας Τζάκρη πραγματοποιήθηκε σήμερα σύσκεψη στην εταιρεία ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ (ΚΤΥΠ) ΑΕ για την κατασκευή του 2ου Γενικού Λυκείου Αριδαίας.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν η νέα διοίκηση της εταιρείας ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΕ και συγκεκριμένα η Πρόεδρος του ΔΣ κ. Ιωάννα Κοντούλη, ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Νίκος Παπαδάκης, ο Δήμαρχος Αλμωπίας κ. Δημήτριος Μπίνος, συνεργάτες του Δημάρχου, υπηρεσιακά στελέχη της ΚΤΥΠ ΑΕ και συνεργάτες της Υφυπουργού. Στη σύσκεψη συζητήθηκε το θέμα της επέκτασης του 2ου Γενικού Λυκείου Αριδαίας το οποίο έχει πολύ μικρότερη χωρητικότητα από τον εξυπηρετούμενο αριθμό μαθητών και οι λεπτομέρειες της συνδρομής της ΚΤΥΠ ΑΕ στην ολοκλήρωση και ωρίμανση των μελετών που ετοιμάζονται από το Δήμο Αλμωπίας. Όπως προέκυψε από τη συνάντηση, ο Δήμος Αλμωπίας αναλαμβάνει να ολοκληρώσει σύντομα τις μελέτες που έχει ήδη ξεκινήσει και να εκδώσει την οικοδομική άδεια, ενώ η ΚΤΥΠ ΑΕ θα συνδράμει συμβουλευτικά σε αυτό και ακολούθως θα αναλάβει την εκπόνηση των μελετών εφαρμογής του έργου.

Η Υφυπουργός Θεοδώρα Τζάκρη σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών θα προχωρήσουν το ζήτημα της χρηματοδότησης της κατασκευής του έργου, που η ΚΤΥΠ ΑΕ μπορεί να αναλάβει να εκτελέσει. Η Υφυπουργός ευχαριστεί τη διοίκηση της ΚΤΥΠ ΑΕ για την άμεση ανταπόκρισή της στα ζητήματα του νομού Πέλλας και κανονίστηκε νέα συνάντηση το επόμενο διάστημα για την εξέταση των λεπτομερειών άλλων έργων όπως το Δημοτικό σχολείο Γαλατάδων, ο εξοπλισμός του Λυκείου της Άρνισας αλλά και του Μουσικού Σχολείου Γιαννιτσών με λυόμενες αίθουσες αλλά και η παροχή σχολικού εξοπλισμού (θρανία, καρέκλες, βιβλιοθήκες κλπ) για την κάλυψη των αναγκών των δημοτικών σχολείων της περιοχής.

Ακολούθως ο Δήμαρχος Αλμωπίας κ. Δημήτρης Μπίνος και οι συνεργάτες συναντήθηκαν, μετά από πρωτοβουλία της Υφυπουργού Θεοδώρας Τζάκρη, με υπηρεσιακά στελέχη του Ινστιτούτου Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΙΓΜΕ) με επικεφαλής τον αρμόδιο Διευθυντή Γεωθερμίας κ. Βουγιουκαλάκη, προκειμένου να εξετασθεί το ζήτημα των πιθανών προοπτικών του γεωθερμικού πεδίου Σωσάνδρας. Το ΙΓΜΕ έχει προχωρήσει σε γεωθερμική έρευνα στη λεκάνη της Αλμωπίας και έχει πραγματοποιήσει γεώτρηση στη Σωσάνδρα.  ( σσ  Ρώτησε άραγε κανείς που βρίσκονται αυτές οι περιβόητες μελέτες;)  .Στη σύσκεψη διατυπώθηκε η άποψη του ΙΓΜΕ ότι ο γεωλογικός πλούτος της περιοχής μπορεί να αξιοποιηθεί πιθανόν τουριστικά, σε συνδυασμό με τις ιαματικές πηγές αλλά η αξία του γεωθερμικού πεδίου για περαιτέρω παραγωγικές επενδύσεις σε θέματα γεωθερμίας δεν έχει τεκμηριωθεί επιστημονικά, ώστε να υπάρχουν σήμερα ικανοποιητικά δεδομένα για να προχωρήσει το ζήτημα του χαρακτηρισμού του πεδίου με βάση τις κείμενες διατάξεις.

1 σχόλιο:

  1. προφανώς πλήττει από το ραχάτι , χωρίς γαρ αντικείμενο, αφού κάθε βδομάδα από την Πέμπτη έως την Δευτέρα κάνει τις βόλτες της στην Πέλλα, τις υπόλοιπες γυροφέρνει τα υπουργεία με συσκέψεις και αντί για φουγάρα μας βγάζει φούμαρα.
    Όταν ένας υπουργός ευχαριστεί τη διοίκηση … πλέον καταντά υποτακτικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)