Πέμπτη 22 Ιουλίου 2021

Νέα επιστολή μαθητή προς Κεραμέως: Με 20.545 μόρια, «αποτυχημένος άριστος»

Νέα επιστολή μαθητή προς Κεραμέως: Με 20.545 μόρια, «αποτυχημένος άριστος»

Ο Θησέας Τσακνής είναι ένας ακόμα μαθητής που ενώ αρίστευσε στις πανελλήνιες εξετάσεις δεν μπορέσει να εισαχθεί στην Σχολή της επιλογής του, παρόλο που συγκέντρωσε συνολικά 20.545 μόρια, λόγω ΕΒΕ. Η ανοιχτή επιστολή στη Νίκη Κεραμέως.

Ακόμα μία επιστολή που ενώ συγκέντρωσε 20.545 μόρια στις πανελλαδικές εξετάσεις δεν εισάγεται στις Αρχιτεκτονικές Σχολές λόγω της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στα ειδικά μαθήματα. Ο Θησέας Τσακνής είναι ένας ακόμα μαθητής που ενώ αρίστευσε στις πανελλήνιες εξετάσεις δεν μπορέσει να εισαχθεί στην Σχολή της επιλογής του, παρόλο που συγκέντρωσε συνολικά 20.545 μόρια.

Το alfavita δημοσιεύει την επιστολή του Θησέα προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, με την οποία ο μαθητής αναδεικνύει με την σειρά του την αδικία που υφίστανται χιλιάδες υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων εξαιτίας της εφαρμογής ελάχιστης βάσης εισαγωγής.

Ο ίδιος ενώ συγκεντρώνει συνολικά 20.545 μόρια δεν θα εισαχθεί στην Αρχιτεκτονική Σχολή της επιλογής του λόγω της επίδοσης του στο μάθημα του ελεύθερου σχεδίου, ένα μάθημα που δεν διδάχθηκε καν φέτος στα σχολεία. Ο Θησέας έγραψε 12,3 στο εν λόγω μάθημα ενώ η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής του συγκεκριμένου μαθήματος στην Αρχιτεκτονική Αθήνας βρίσκεται στο 14,03.

Ο ίδιος χαρακτηριστικά αναφέρει: «Έχω αφιερώσει τα τελευταία δύο χρόνια σε προετοιμασία, ώστε να εισαχθώ στην Αρχιτεκτονική Σχολή της Αθήνας και προς μεγάλη μου απογοήτευση, παρόλο που βρίσκομαι 1.380 μόρια(!) πάνω από την περσινή βάση και έχοντας αριστεύσει στα μαθήματα της ομάδας προσανατολισμού μου υπό αντίξοες συνθήκες λόγω της τηλεκπαίδευσης, μου απαγορεύεται, η είσοδος στη παραπάνω σχολή»

Να σημειωθεί τέλος ότι από χθες έχει αναρτηθεί στο διαδίκτυο ψήφισμα με συγκέντρωση ηλεκτρονικών υπογραφών με αίτημα την παραίτηση της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως, καθώς και την ανάκληση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής.

Η επιστολή του μαθητή Θησέα Τσάκνη στο alfavita:

Κυρία υπουργέ,

Είμαι ένας ακόμη υποψήφιος που, ενώ έχει συγκεντρώσει 20.545 μόρια, λόγω της θέσπισης της ελάχιστης βάσης εισαγωγής (ΕΒΕ) δεν μου δίνεται το δικαίωμα να δηλώσω τις σχολές της Αρχιτεκτονικής. Όπως πολύ σωστά τοποθετήθηκε και ο συνυποψήφιος μου είμαι κι εγώ ένας «αποτυχημένος άριστος».

Έχω αφιερώσει τα τελευταία δύο χρόνια σε προετοιμασία, ώστε να εισαχθώ στην Αρχιτεκτονική Σχολή της Αθήνας (όπου η αντίστοιχη βάση για το 2020 ήταν 19.165 μόρια). Και προς μεγάλη μου απογοήτευση, παρόλο που βρίσκομαι 1.380 μόρια(!) πάνω από την περσινή βάση και έχοντας αριστεύσει στα μαθήματα της ομάδας προσανατολισμού μου( 17,6 χημεία, 19.3 μαθηματικά και 19,8 φυσική) υπό αντίξοες συνθήκες λόγω της τηλεκπαίδευσης, μου απαγορεύεται, όπως προανέφερα, η είσοδος στη παραπάνω σχολή λόγω του βαθμού που έγραψα στο μάθημα του ελεύθερου σχεδίου(12.3). Να τονίσω κι εγώ ότι το μάθημα του σχεδίου δεν διδάχθηκε φέτος στα σχολεία, η διδασκαλία του στο φροντιστήριο μέσω τηλεκπαίδευσης ήταν δυσχερέστατη και η ΕΒΕ του ορίστηκε στα τέλη της σχολικής χρονιάς.

Με αυτά τα δεδομένα θεωρώ τουλάχιστον άδικο να μη δίνεται σε έμενα, όπως και στους υπόλοιπους συνυποψήφιούς μου, η δυνατότητα να δηλώσω τη σχολή της πρώτης μου επιλογής, την οποία σύμφωνα με τα περσινά δεδομένα θα «έπιανα». Και είναι επίσης άδικο λόγω ενός βαθμού να κρίνομαι ακατάλληλος να φοιτήσω σε μια σχολή που μέχρι πέρσι δεχόταν υποψηφίους που έγραφαν τουλάχιστον 10 στα μαθήματα του σχεδίου.

Σας καλώ λοιπόν να επανεξετάσετε το μέτρο της ΕΒΕ, ώστε να αρθούν αδικίες σαν τις φετινές. Καλώ επίσης τους πανεπιστημιακούς δασκάλους να αναλογιστούν τις ευθύνες τους και να παρέμβουν.

Λυπάμαι πολύ που έτυχε να είμαι κι εγώ άλλο ένα θύμα της πολιτικής σας.

Θησέας Τσάκνης

Απόφοιτος του 24ου Ημερησίου ΓΕΛ Αθηνών 

Αναρτήθηκε από: ieidiseis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)