Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2022

Παραλήρημα Άδωνη: «Σταματήστε την κλάψα κυρία μου - πιο φθηνά τα αγγούρια που σας πείραζαν» (video)

Παραλήρημα Άδωνη: «Σταματήστε την κλάψα κυρία μου - πιο φθηνά τα αγγούρια που σας πείραζαν» (video)
 

Χαμός στο Twitter με τις χυδαιότητες Άδωνη Γεωργιάδη κατά της Ελένης Καλογεροπούλου

Ακόμα ένα τηλεοπτικό σόου - ντροπή από τον Άδωνη Γεωργιάδη, που μίλησε για τον εαυτό του σε τρίτο πρόσωπο και προσπάθησε πάλι να πείσει πως όσοι διαμαρτύρονται για την ακρίβεια είναι μίζεροι που βλάπτουν την Ελλάδα.

«Επειδή μου λέτε για τα αγγούρια και επειδή το περίμενα, έχω εδώ στο κινητό μου τον πίνακ... όλα τα έχει ο Γεωργιάδης, υπουργός ανάπτυξης είναι, τα πάντα έχουμε, ότι θέλετε. Λοιπόν, τα αγγούρια, την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε 2,20, αυτή την εβδομάδα 1,35. Μείον 39% τα αγγούρια», είπε, μεταξύ άλλων, μιλώντας σε τρίτο πρόσωπο για τον εαυτό του, ο Άδωνις Γεωργιάδης. Σε ακόλουθη ερώτηση της δημοσιογράφου Ελένης Καλογεροπούλου, ο υπουργός Ανάπτυξης έχασε -και πάλι- τον έλεγχο και φωνάζοντας και κάνοντας χειρονομίες, με ύφος mansplaining και χυδαίους υπαινιγμούς, απάντησε «Σταματήστε την κλάψα και την μιζέρια κυρία μου, σταματήστε, βλάπτετε την Ελλάδα, σταματήστε, μείον 39% τα αγγούρια που σας πείραξαν. Εσείς εκπροσωπείτε τις ελληνικές οικογένειες ή εγώ που με έχουν ψηφίσει 70.000 στη Βόρεια Αθήνα; Μία υποστηρίκτρια του ΣΥΡΙΖΑ φανατικιά είστε, τίποτα περισσότερο. Δεν είναι δημοσιογράφος, είναι ΣΥΡΙΖΑ», τόνισε ο Άδωνις Γεωργιάδης, με το γνωστό του ύφος.


Χαμός στο Twitter με τις χυδαιότητες Άδωνη Γεωργιάδη κατά της Ελένης Καλογεροπούλου

Η χυδαία επίθεση του υπουργού Ανάπτυξης στη δημοσιογράφο Ελένη Καλογεροπούλου έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις στα social media.

Ξεπερνώντας και πάλι κάθε όριο, ο Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας με χυδαιότητα και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς προς τη δημοσιογράφο Ελένη Καλογεροπούλου.

Στο Twitter, η εκ νέου, απαράδεκτη συμπεριφορά του αντιπροέδρου της ΝΔ, πήρε μεγάλες διαστάσεις.

 

 

Πηγή: 2020mag.gr

 

5 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. ΚΥΡΙΕ ΤΣΟΛΕΚΑ, ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΖΩΩΩΝ.

      Διαγραφή
    2. Αγαπήτέ μου φίλε/η(!!!),
      μάλλον έχεις ανάγκη από επαφή!!!
      Ωραία για πρώτη (μετά από πολύ καιρό... και μοναδική φορά -σου ομολογώ οτι τα μηνύματά σου θα πηγαίνουν όπως και πριν στον σκουπιδοντενεκέ- (αλλά επειδή βαρέθηκα!!! ή επειδή δεν έχω τι να κάνω -περιμένω τον κ. Σαμάνδη, και άργησε!!!-
      Λοιπόν είμαι η Άννα - Μαρία Τσολέκα του Δημητρίου και της Ευγενίας
      Σύζυγος Πέτρου Σαμάνδη (ΤΡΑΓΙΚΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ - κορη και σύζυγος!!!)
      Εσύ υπερήφανος/η για κάτι;;; Το ονοματάκι σου δεν το είδα τόσο καιρό... άρα μάλλον έχεις πρόβλημα!!! Υπαρξιακό;;; Αποδοχής ;;; Any way!!!
      Ως προς το ζώον ευχαριστώ για την τιμή!!! θα ήθελα πραγματικά αυτή τη στιγμή να είμαι τόσο υπεράνω - όσο τα ζώα - και να μη σου απαντήσω -δε γνωρίζω αν γνωρίζεις γραφή και ανάγνωση (από το ΖΩΩΩΝ, μάλλον μπα!!!) τέλος πάντων έχεις χρόνο διάβασε λίγο τον συντοπίτη μας Μ.Λουντέμη ο οποίος μεταξύ άλλων είπε "Γνώρισα τους ανθρώπους και αγάπησα τα ζώα"
      Εγώ φίλε/η λατρεύω τα ζώα, όλα τα ζώα!!! Με κάτι δίποδα σαν εσένα... έχω ένα θέμα!!!
      Άντε καλή αφάνεια (και πάλι!!!)
      Άννα Μαρία Τσολέκα - σύζυγος Πέτρου Σαμάνδη

      Διαγραφή
  2. εσυ στις 3:02 ΖΩΩΩΝ είσαι και φαίνεσαι και απο την ουρα σου κρέμεσαι. σου θιξανε το φασισταριό και προσπαθείς να κανεις αντιπερισπασμό ? Δυστυχως απο τις δικες σου επιλογες και των ομοίων σου, ολοι-ακομα και εσύ-υποφέρουμε. κανε μιά φουσκα με την μυξα σου και ξαναέλα τον σεπτέμβριο αφου μενεις μεταξεταστέος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΖΩΩΩΝ!!!!
    Aαχααααααααα κοίτα τι γράφει το χρυσαυγιδι.
    Μπατριωτης που δεν ξέρει να γράφει ελληνικά και τα σχόλια του είναι συνήθως μονολεκτικά και ανώνυμα. Κλασική περίπτωση των περιττωμάτων που ζουν στο σκοτάδι του διαδικτύου.Εκαναν καριέρα στα ντουζενια της νεοναζιστικής συμμορίας και τώρα λεκανατζουδες στου Κούλη.
    Ουστ βοθρόλυμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)