Παραιτήθηκε ο πρόεδρος και μέλος της επιτροπής ETCS (αρμόδια για τα έργα σηματοδότησης και ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο) αναφέροντας μια σειρά από σημαντικούς λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση αυτή.
«Οι καταγγελίες του παραιτηθέντα (…) αποτελούν κόλαφο για την κυβέρνηση Μητσοτάκη και την τριετή πολιτική διάλυσης του σιδηροδρόμου» σχολιάζει ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς.
Στην επιστολή παραίτησής του προς την ΕΡΓΟΣΕ:
- Καταγγέλλει καθυστερήσεις, μη τήρηση φυσικού αντικειμένου και κακοδιαχείριση συμβάσεων, που αφορούν έργα σηματοδότησης και ασφάλειας των γραμμών.
- Εκφράζει τη διαφωνία του για ενέργειες του Οργανισμού επί θεμάτων ανάταξης των γραμμών.
- Δηλώνει την αμφιβολία του για τη γνώση των αρμοδίων σε ζητήματα λειτουργίας εξειδικευμένων συστημάτων.
- Καταγράφει την ημιτελή συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου.
Ο παραιτηθείς πρόεδρος επισημαίνει, ακόμα, ότι υφίσταται συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου, στο οποίο θα γίνεται «κυκλοφορία τρένων […] με 200 km/h, χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμα και θραύση αυτής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων».
Ο Νίκος Παππάς, με τη σειρά του, σημειώνει πως «ο κ. Καραμανλής, ο οποίος ομολογούσε πριν από λίγες ημέρες, μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου, την πλημμελή συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου, είναι πολλαπλώς εκτεθειμένος. Οι καταγγελίες εκθέτουν τον ίδιο και τον κ. Μητσοτάκη. Επί τρία χρόνια, η καταστροφική και επικίνδυνη πολιτική τους υποβαθμίζει το τρένο και τις υπηρεσίες του, δημιουργεί ''εκπτώσεις'' στην ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων».
Πηγή: efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου