Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2022

«Βόμβες» από τον δήμαρχο Αλίμου: Καταγγέλλει απειλές από μπράβους και αστυνομικό μετά την απαγόρευση νυχτερινής μουσικής στην παραλιακή

EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ

 

Καταγγελίες που προκαλούν προβληματισμό έκανε ο δήμαρχος Αλίμου Ανδρέας Κονδύλης, με φόντο το μέτρο της απαγόρευσης της νυχτερινής μουσικής στα μαγαζιά της παραλιακής. Ένα μέτρο που ξεκίνησε να εφαρμόζεται το καλοκαίρι και σταδιακά υιοθέτησαν και άλλοι δήμοι στη χώρα.

Απειλές από μπράβους

 Σε αυτό το πλαίσιο, ο δήμαρχος, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 ανέφερε πως δέχεται απειλές από μπράβους της νύχτας από τότε που άρχισε η εφαρμογή του επίμαχου μέτρου: «Άνθρωποι της νύχτας θέλουν ένα συγκεκριμένο κατάστημα στην παραλιακή να μένει ανεξέλεγκτο και να μην γίνονται οι έλεγχοι που κάνουμε σε όλα τα καταστήματα».

Ανέφερε δε πως ανάμεσα σε εκείνους που εκτοξεύουν απειλές σε βάρος του είναι και εν ενεργεία αστυνομικός.

Ο Ανδρέας Κονδύλης είπε ότι έχει ενημερώσει τη δικαιοσύνη, έχοντας καταθέσει και στοιχεία. «Έχω ενημερώσει τον Εισαγγελέα και έχω δώσει και τις φωτογραφίες τους», σημείωσε,  κάνοντας λόγο για μια ομάδα πέντε μπράβων.  «Κυκλοφορούν στο συγκεκριμένο κατάστημα και λένε “τι θα μου κάνουν και πού θα με βρουν».

Σχετικά με τον αστυνομικό, είπε: «Γνωρίζω τα στοιχεία του, έχω την φωτογραφία του, την έχω διαβιβάσει στη Δικαιοσύνη και φαντάζομαι ότι πρέπει ήδη να έχει επιληφθεί το Εσωτερικών Υποθέσεων. Αύριο θα έχω συνεργασία με τη ΓΑΔΑ και θα δώσω τα στοιχεία που γνωρίζω».

«Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι ένας εκ των ιδιοκτητών του συγκεκριμένου καταστήματος φαίνεται να έχει σχέση και με τον αστυνομικό που είχε συλληφθεί πριν από κάποιες εβδομάδες, τον αποκαλούμενο και Εσκομπάρ της νότιας Αθήνας. Είχε συλληφθεί ένας αστυνομικός για διακίνηση ναρκωτικών, στον Άλιμο μάλιστα. Ο συγκεκριμένος συλληφθείς φαίνεται να συνδέεται με έναν εκ των ιδιοκτητών του καταστήματος», κατήγγειλε επίσης ο Ανδρέας Κονδύλης στον ΑΝΤ1.

 «Έχουμε την υποχρέωση να παραδώσουμε στα παιδιά μας μια παραλία, χωρίς ναρκωτικά, μπράβους και πιστόλια. Και γι’ αυτό δεν φοβόμαστε κανέναν και τίποτα», κατέληξε.
Πηγή:ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)