Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Κάλεσμα Γιάννη Σόντρα



Αγαπητέ συντοπίτη
Αισθάνομαι την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σου, ενόψει των εκλογών της Κυριακής 25  Μαΐου, για να ξεκαθαρίσω την αλήθεια που κουρελιάστηκε όλες τις προηγούμενες μέρες, από την απάνθρωπη και γεμάτη κακία συμπεριφορά, του αντιπάλου υποψηφίου Τάκη Γιάννου και της παρέας του, που θεωρούν «μαγαζάκι τους» αυτό που ανήκει σε όλους μας, το Δήμο.

Για μένα, είναι σημαντικό να ξέρεις την αλήθεια, για να μπορείς να κρίνεις.
Ακούς λοιπόν εδώ και 3,5 χρόνια ότι είμαι κλέφτης, ότι έχω διαμερίσματα, πολυτελή αυτοκίνητα, καταθέσεις, αλλά και κάθε τόσο ότι μπαινοβγαίνω στη φυλακή, όπως και ότι άλλο φαντάζεται το άρρωστο το μυαλό και η μαύρη ψυχή τους, για να τελειώσουν μαζί μου, μια για πάντα.
Ελέγχθηκα, δεν βρήκαν τίποτα. ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ.
Μένω σε διαμέρισμα 75 τ.μ., δεν έχω καταθέσεις και νοικιάζω το σπίτι  των παιδιών μου, που σπουδάζουν στη Θεσσαλονίκη.
Αυτή είναι η αλήθεια και μέσα σου βαθειά την ήξερες, όμως ταρακουνήθηκες, αμφέβαλες  με τα ψέματα που άκουσες, και δικαιολογημένα προβληματίστηκες. Το ίδιο θα πάθαινα και εγώ.
Με όλη τη δύναμη της ψυχής μου, σου λέω ότι στο Δήμο όπως φαίνεται και από όλους τους ελέγχους που έγιναν, ούτε υπεξαίρεση, ούτε κλοπή, ούτε αδικαιολόγητο ταμειακό έλλειμμα υπάρχει. Μόνον τυπικές λογιστικές αταξίες, που υπάρχουν σε όλους τους Δήμους της χώρας και που φρόντισαν όμως, να μην επιτρέψουν να τακτοποιηθούν, ώστε να εκθέσουν την υπηρεσία και εμένα.
Για αυτόν το λόγο και επειδή ήμουν ο Δήμαρχος, μου επιβλήθηκε άδικα αργία 4 μηνών για αμέλεια στην άσκηση των εποπτικών μου καθηκόντων.
Εναντίον της, έκανα προσφυγή και περιμένω τη δικαίωσή μου.
Ο λόγος μου και η ζωή που ζω, σου είναι γνωστά και είναι αρκετά για να απαντήσουν στα τερατώδη ψέματά τους, που μπορείς να καταλάβεις που στοχεύουν.
Να σε ξεγελάσουν, να σε κοροϊδέψουν και να τους εμπιστευτείς.
Ξέρουν ότι δεν μπορούν να σε πείσουν, ούτε για τις ικανότητές τους, ούτε για τις δυνατότητές τους, πολύ περισσότερο για το ενδιαφέρον τους για τον τόπο μας και τις ανάγκες του. Εγκατέλειψαν τα πάντα.
Προτεραιότητά τους οι δικές τους ανάγκες και τα συμφέροντα που εξυπηρετούν. Σου είναι γνωστά, τα ζεις εδώ και 3,5 χρόνια.
Όσο για μένα, ξέρεις ότι και ξέρω και θέλω και μπορώ να βοηθήσω τον τόπο μας.
Με σχέδιο, οργάνωση και πολύ δουλειά να βοηθήσω στην ανάπτυξη του τόπου μας, με έργα και προγράμματα, ώστε να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας και να γίνει ανθρώπινη η καθημερινότητά μας.
Να ακούσω την αγωνία σου, να σταθώ δίπλα σου, όπως και στον καθένα που έχει ανάγκη και να βοηθήσω με όλη μου τη δύναμη.
Με ξέρεις, για μένα πάνω από όλα η αγάπη μου για τον τόπο μας και τους ανθρώπους του.
Την Κυριακή λοιπόν σκέψου, μόνον αυτό σου ζητώ.
Αποφάσισε και ψήφισε αυτό που λέει η καρδιά σου και πίστεψέ με, αυτό θα είναι το σωστό για όλους μας.
Φιλικά
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΟΝΤΡΑΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ



        

1 σχόλιο:

  1. Γιαννάκη πολύ σωστά τα γράφεις, όμως γιατί άφησες 3,5 χρόνια να σε λοιδορούν και να σε βρίζουν; Γιατί δεν τα ξεκαθάριζες από την αρχή όλα αυτά; Γιατί στα 3,5 χρόνια δεν επιχείρησες να θεραπεύσεις τις πληγές, που άνοιξες με τους δημότες, που εμφανέστατα και λόγω των ¨εγκλημάτων¨ σου, σου γύρισαν την πλάτη; Γιατί δεν άκουγες όλους εκείνους που σε αγαπούσαν και καλοπροαίρετα σου επεσήμαναν τα στραβά που έκανες; Γιατί δεν άφησες άλλον να οδηγήσει την παράταξη και να συσπειρώσει τον κόσμο μας; Φοβάμαι ότι είναι λίγο αργά να ξανακερδίσεις όσους έχασες. Εγώ έχω 1000 λόγους να φύγω, όμως θα σε στηρίξω, δεν ξέρω όμως αν θα φτάσουν για να κερδίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)