Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Ευχαριστήριο Πέτρου Ζέρζη



Στην εκλογική διαδικασία της προηγούμενης Κυριακής, οι δημιουργικές δυνάμεις της αυτοδιοίκησης αναμετρήθηκαν με τα πραγματικά προβλήματα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.


Σε αυτή την αναμέτρηση στρατεύθηκα και εγώ με όλες μου τις δυνάμεις. Συμπαραστάτες στην επιλογή μου αυτή χιλιάδες συμπολίτες μου στην Περιφερειακή Ενότητα της Πέλλας.
Τους ευχαριστώ από καρδιάς. Την κάθε μια και τον κάθε ένα. Για τον ουσιαστικό και ειλικρινή διάλογο που αναπτύξαμε. Για την αποδοχή της προσέγγισης μου για:
το θεσμό της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης,
·το αναπτυξιακό διακύβευμα της επόμενης περιόδου και
·την ενίσχυση του ρόλου της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην περιφερειακή οικονομία, το περιβάλλον, την κοινωνία, το ανθρώπινο δυναμικό της και τον πολιτισμό.
Τους καλώ στην τελική εκλογική αναμέτρηση της δεύτερης Κυριακής να συμμετέχουν μαζικά για την τελική νίκη.
Όλοι μαζί για την Κεντρική Μακεδονία της Αλληλεγγύης. Για την σύγχρονη ανθρώπινη Μακεδονία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)