Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΤΣΑΝΤΑΛΗΣ: Και το θράσος έχει όρια



Με αφορμή δημοσιέυμα του Χρήστου Παλίκογλου για δικαστική και ηθική δικαίωσή του ο Παράσχος Τσάνταλης που «φωτογραφίζεται» ως περιοδεύον συκοφάντης», δήλωσε:


« Κοίτα ποιος μιλάει και παραπλανεί τον κόσμο. Αντί να σιωπά ο κ. Παλίκογλου ,λέει ασύστολα ψέματα . Αντί , έστω και πολύ κατόπιν εορτής να ζητήσει συγνώμη από τον κόσμο του πρώην Δήμου Εξαπλατάνου για τις ζημίες που προκάλεσε , βγαίνει και από πάνω. Σε λίγο θα πάρει την λεπτομερή απάντηση για να καταλάβει ο κόσμος το μέγεθος της αναλήθειας. Φαίνεται όμως ότι το ψέμα τους έχει γίνει  συνήθεια και πάθος , όπως και η κακοδιοίκηση και η κατασπατάληση των κονδυλίων του Δήμου την εποχή της παντοδυναμίας του
»


Το δημοσίευμα του Χρήστου Παλίκογλου

Χρήστος Παλίκογλου, πρώην Δήμαρχος Εξαπλατάνου: «Η ηθική και δικαστική δικαίωσή μου»
Η Πρόσφατα εκδοθείσα αμετάκλητη απόφαση ου Ελεγκτικού Συνεδρίου, η οποία με απαλλάσσει από τις άδικες κατηγορίες που μου είχαν αποδοθεί, εκτός από την προσωπική ηθική δικαίωση μου, αποτελεί και μια ηχηρή απάντηση σε όλους εκείνους που επιχειρούν να χειραγωγήσουν το θεσμό της αυτοδιοίκησης και τα όργανα που τον υπηρετούν, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της συκοφαντίας, της λασπολογίας και των ύβρεων.
Με μοναδικό στόχο την απαξίωση της προσπάθειας που καταβάλαμε εγώ και οι συνεργάτες μου την περίοδο της θητείας μας στο Δήμο Εξαπλατάνου και την υποτίμηση του έργου που αφήσαμε πίσω μας, επιχειρήθηκε τα τελευταία χρόνια η στρέβλωση της πραγματικότητας και της αλήθειας και ο στιγματισμός του προσώπου μου, από περιοδεύοντες συκοφάντες.

Οι ανυπόστατες καταγγελίες και τα ατεκμηρίωτα πορίσματα κατέπεσαν ηχηρά με την υπ' αριθμ. 2000/2014 απόφαση του VII Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου που ακύρωσε την σε βάρος μου απόφαση καταλογισμού ποσού 463.964,57 ευρώ, που εξέδωσε η Διεύθυνση Οικονομικής Επιθεώρησης Υπολοίπου Κεντρικής Μακεδονίας (Αρ. Απόφ. 20/26.1.2012).

Επιπρόσθετη επιβεβαίωση της χρηστής και έντιμης διοίκησης που άσκησα ως δήμαρχος Εξαπλατάνο αποτελεί και η έκδοση απαλλακτικής δικαστικής απόφασης για δήθεν ανακριβή δήλωση πόθεν έσχες για την περίοδο που ήμουν Δήμαρχος Εξαπλατάνου, κατηγορία που κατέρρευσε στο Δικαστήριο.
Όλα αυτά τα χρόνια της προσωπικής μου περιπέτειας , που είχε αρνητικό αντίκτυπο και επιπτώσεις στην οικογένεια μου , βίωσα την αδικία , την αχαριστία και την ανάρμοστη συμπεριφορά, μέσα σε μια μικρή κοινωνία , που εύκολα πείθεται από τα ψέματα αλλά πιστεύω με βεβαιότητα ότι θα αποδεχθεί την αλήθεια όπως την αποδίδουν οι δικαστικές αποφάσεις.
Η παραπάνω απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου αποτελεί κόλαφος για όσους επεδίωξαν όχι μόνο να με "τελειώσουν' πολιτικά αλλά και να πλήξουν την αξιοπρέπεια και την εντιμότητα μου.
Η δικαιοσύνη έδωσε μια δίκαια απάντηση , την οποία οφείλουν να σεβαστούν.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους στάθηκαν δίπλα μου και δίπλα στην οικογένεια μου όλη αυτή τη δύσκολη περίοδο, αλλά και όλους εκείνους που με τη στάση τους απομόνωσαν τους συκοφάντες. Τους τελευταίους ο κόσμος τους έχει ήδη θέσει στο περιθώριο και κοιτάζει μπροστά γιατί αντιλαμβάνεται το σωστό και το βέλτιστο για τη μικρή κοινωνία στην οποία ζούμε.
Από την πλευρά μου, σας διαβεβαιώνων ότι θα συνεχίσω να λειτουργώ στη ζωή μου με γνώμονα το δίκαιο και το ηθικό, αναλαμβάνοντας την ευθύνη των πράξεων μου, ειδικά όταν αυτές αφορούν τους συνανθρώπους και συμπολίτες μου, όπως έπραξα και στη διάρκεια της θητείας μου.

Χρήστος Παλίκογλου
Πρώην Δήμαρχος Εξαπλατάνου

15 σχόλια:

  1. Διαβάζοντας το κείμενο του Παλίκογλου και την απάντηση του Τσάνταλη, το πρώτο συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι ο Τσάνταλης την πάτησε και το μόνο που κάνει είναι να κραυγάζει. Αν δεν δώσει αποδεικτικά στοιχεία που να αμφισβητούν την δικ. απόφ. ο Παράσχος μένει έκθετος και δικαια θα του απονεμηθεί η ιδιότητα του συκοφάντη. Μένει έκθετος και ο άνθρωπος που έβαλε να εκτελεί χρέη δημάρχου και όλοι όσοι εκμεταλευόμενοι τις καρέκλες που τους έδωσε η δημοτική πλειοψηφία επιχείρησαν να ξεπληρώσουν προσπαθώντας να εξαφανίσουν τους θεωρούμενους πολιτικούς αντιπάλους της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΕΣ ΚΥΡΙΕ ΤΣΑΝΤΑΛΗ.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΟΥΤΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΨ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΛΙΚΟΓΛΟΥ.ΑΛΛΑ ΦΘΑΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΣΥΜΠΛΕΟΥΝ
    ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΑΛΛΟ, ΑΓΓΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΥΒΡΙ,ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΟΥΝΑΤΕ ΔΕΞΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ.
    ΚΑΙ ΥΠΟΨΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΤΣΑΝΤΑΛΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΡΥΠΩΣΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φτάνει πια κύριε Τσάνταλη και ο στρουθοκαμηλισμός έχει όρια. Ελπίζω να καταλαβαίνεται τι υπονοώ με το λογοπαίγνιό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο κυριος Παλικογλου εφαγε απο το δημοσιο κουμπαρα; Ερωτω. Ο κυριος Τσανταλης σιγουρα δεν εφαγε. Γιατι δεν ειχε σχεση με το δημοσιο. Αυτο καταλαβαινω..χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παλικογλου ποτε θα πεις την αληθεια; Κατι φαινεται δεν παει καλα απο τα κειμενα. Ερωτηση. Αυτοι που εκαναν τους καταλογισμους δεν ηξεραν τι εκαναν; Και ξερεις εσυ; Η ετσι σε συμφερει; Βγαλε ολο το σκεπτικο της αποφασης να το διαβασουμε και να κρινουμε. Και μην εισαι ο ιδιος κριτης του μισου. Πιστευω κατι κρυβεις. Θα δειξει μετα τις εκλογες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένα τεράστιο ευχαριστώ στον Παράσχο από έναν που δεν έκλεψε, δε λάδωσε, δεν έβαλε ρουσφέτι και γενικά έζησε και ζει ηθικά. Αναξάρτητα από το αποτέλεσμα, μου φτάνει να βλέπω την αγωνία για το αύριο στις μάπες όλων αυτών των 'πρώην' που έπραξαν αλαζονικά την περασμένη δεκαετία. Γι'αυτό το φόβο που έσπειρες σε αυτούς και τις οικογένειές τους, ένα τεράστιο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου. Να'σαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι δικαιοσύνη όταν βγάζει αποφάσεις που μας ευνοούν είναι σωστή κ. Τσάνταλη. Αν δεν μας αρέσει η απόφαση τότε μεροληπτεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΓΩ ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΕΙΜΑΙ Κ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΛΗΡΩΝΩ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΙΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΤΑ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ..Κ Ο ΠΑΛΙΚΟΓΛΟΥ ΑΘΩΩΘΗΚΕ?
    ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΕ 19 ΜΗΝΕΣ ΦΥΛΑΚΗ ΠΡΩΤΟΔΙΚΑ Κ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παλικογλου σκεψου την οικογενεια σου. Μη κανεις τον αμολυντο. Ξερεις. Και μη σε δω να κλαις στα ψεματα. Διοτι σε λιγο θα κλαψεις πραγματικα....χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εργολαβε δεν μας ειπε την αληθεια ο Παλικογλου Ειπε τη μιση. Γιατι εχουμε τη κυριακη εκλογες. Πονηρος ο κυριιος σε λιγο καιρο θα βγει οτι μας λεει ψεματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μακάρι ο δήμος μας να είχε άλλους πέντε ανθρώπους σαν τον κ.Παρασχο. Αν δεν ήταν αυτός θα είχαμε πλήρη άγνοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο κυριος Τσανταλης καλα επραξε για τη διαφανεια. Μεχρι εκει. Απο εκει και περα επρεπε να πλακωσει τον Πασοη τον Πσρουτογλου το νεο και τα αλλα τα παιδια της νεας εποχης που επι θητειας τους δεν εκαναν ολα τα πρεποντα για το καλο του δημου Αλμωπιας. Φρενο-φρενο...ηταν. Τωρα τελευται σε θυμηθηκαν;;;Παλι για το συμφερον τους. Θα μου πεις οι του Μπινου ετρεξαν ολα τα καλα παιδια για την ταφοπλακα. Που ειναι και μεγαλη... Αξιοι-αξιοι να κτυπαμε τα κεφαλια μας στο τοιχο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η Αλμωπια τρωει τα παιδια της. Γι αυτο θα ειμαστε παντα πισω απι τα γεγονοτα και τις πραξεις των λαμογιων που μας κυβερνουν σε ολα τα επιπεδα...;;;ςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)