Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Μαχαιρίδης Κωνσταντίνος (ΜΑΧΟΣ) Ευχαριστήριο




Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από βάθος καρδιάς τους συμπολίτες μου στην Αριδαία και στην Υδραία που τίμησαν ,  εμένα και τον συνδυασμό του δημάρχου Δημήτρη Πασόη , με την ψήφο τους στις εκλογές τις 18ης Μαΐου .

Με την ψήφο σας με αναδείξατε πρώτο σύμβουλο στην ενότητα Αριδαίας – Υδραίας .
Καλώ λοιπόν όλους όσους με ψήφισαν αλλά και όσους δεν επέλεξαν  τον συνδυασμό μας , σε συστράτευση στην πορεία προς το μέλλον. Την 25 Μαΐου δίνουμε ψήφο εμπιστοσύνης στον Δημήτρη Πασόη για να μπορώ να είμαι εγώ αυτός που θα αντιμετωπίζει τα προβλήματα σας τα οποία γνωρίζω πολύ καλά , αφού και εγώ είμαι ένας από εσάς.
Ήμουν και θα είμαι κοντά σας , κοντά στα προβλήματα σας με όλη μου την ψυχή.
Την Κυριακή η Αριδαία και η Υδραία δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στον συνδυασμό μας , Νέα Εποχή για την Αλμωπία, για να ολοκληρώσουμε την αλλαγή που ξεκίνησε πριν 3,5 χρόνια στον Δήμο.
Σας ευχαριστώ,
Μαχαιρίδης Κωνσταντίνος (ΜΑΧΟΣ)
ΤΟΠΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΡΙΔΑΙΑΣ-ΥΔΡΑΙΑΣ

7 σχόλια:

  1. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΜΑΧΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΠΑΣΟΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαχο, προχωρα. Υδραια Αριδαια με εσενα και τον Πασόη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οτι και να λετε τωρα κουμαντο θα κανουν οι Προμαχοι και το Γαρεφι, οχι η Αριδαια. Μπινο γερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και όχι μόνο στο χωριό σου αλλα και στα περισσότερα χωριά ο Πασόης έχει δημοτικούς και θα εκπροσωπούμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕ ΣΕ ΨΗΦΙΣΑΝ Κ ΨΗΦΙΣΑΝ ΠΑΣΟΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συντροφος Πασχαλίδης ...........25 Μαΐου 2014 στις 12:06 π.μ.

    Φίλε Μάχο για την εκλογή σου συγχαρητήρια από βάθος της καρδιάς μου, αλά ……….βλέπω Δήμαρχο τον Μπίνο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιατι δεν λες πως πηρες τοσους ψηφους!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)