Ειδικότερα, σύμφωνα με τον ΑΝΤ1 σύστημα επικοινωνίας των μηχανοδηγών ήταν έτοιμο από το 2018 ωστόσο δεν μπήκε ποτέ σε λειτουργία.
Όπως φαίνεται σε έγγραφο της ΕΡΓΟΣΕ η σύμβαση για την προμήθεια ραδιοκάλυψης (GSMR) ολοκληρώθηκε στο δίκτυο του 2018 με σταθμούς βάσεις, εξοπλισμό ραδιοκάλυψης, πλήρες δίκτυο οπτικών ινών και μάλιστα μέχρι τον Ιούνιο του 2019 είχαν ολοκληρωθεί και οι εκπαιδεύσεις προσωπικού, μηχανοδηγών, σταθμαρχών . Έγιναν δύο δοκιμαστικές λειτουργίες με φορητές συσκευές στο τμήμα Σκα αεροδρόμιο, τον Απρίλιο και τον Ιούνιο του 2019 και μάλιστα με επιτυχία.
Η πρώτη σύμβαση έχει ημερομηνία 2016, παραδόθηκε το 2018, ολοκληρώθηκε το 2019 και μάλιστα και στο τμήμα που έγινε το περιστατικό (Λάρισα - Ευαγγελισμός) υπήρχε το συγκεκριμένο σύστημα που σημαίνει ότι αν λειτουργούσε ο μηχανοδηγός θα μπορούσε με ομαδική κλήση και προς συγκεκριμένους αποδέκτες σε περίπτωση του συμβάντος με τους δύο σταθμάρχες σε Λάρισα και Νέους Πόρους και με το μηχανοδηγό της εμπορικής αμαξοστοιχίας και να μην τους ψάχνει με το κινητό.
Ο μηχανοδηγός έψαχνε τον συνάδελφο από την εμπορική αμαξοστοιχία
Νέα στοιχεία για την τραγωδία στα Τέμπη έρχονται στο φως της
δημοσιότητας και θέλουν τον μηχανοδηγό του τρένου να προσπάθησε να
επικοινωνήσει με τον μηχανοδηγό της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Ο
μηχανοδηγός του τρένου φαίνεται να είχε καταλάβει πως κάτι δεν πήγαινε
καλά και πήγαινέ σε λάθος κατεύθυνση και έτσι, προσπάθησε να
επικοινωνήσει με τους άλλους μηχανοδηγούς για να δει τι συμβαίνει.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του MEGA, επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες ότι ο
μηχανοδηγός επικοινώνησε με συνάδελφό του στη Θεσσαλονίκη που υπολόγιζε
πως θα ήταν ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας αλλά και με άλλους
δύο μηχανοδηγούς.
«Το σύστημα είχε πρόβλημα»
Ο Κώστας Γενηδούνιας, πρόεδρος μηχανοδηγών τόνισε πως το σύστημα έχει πρόβλημα και δεν λειτουργεί σωστά
«Δεν γνωρίζουμε εάν επικοινώνησε ο μηχανοδηγός. Τώρα που έχουν ανοίξει οι τηλεφωνικές επικοινωνίες θα δούμε εάν επικοινώνησε αυτός ή κάποιος από τους άλλους τέσσερις», είπε αρχικά.
«Το σύστημα όπως είδαμε και από το βίντεο που έβγαλε στην δημοσιότητα το MEGA, δεν λειτουργεί. Μπορούμε να δούμε πως ο μηχανοδηγός όταν βλέπει μία μη λειτουργική κατάσταση, σταματάει γιατί έχει εντοπίσει πως υπάρχει λάθος στην υποδομή και καλεί την Λάρισα και ξεκινά η οπισθοχωρία. Αυτό εμάς μας δείχνει πως το σύστημα είχε πρόβλημα», ανέφερε.
Αναρτήθηκε από: ieidiseis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου