Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ Νικολάου Παπαδόπουλου , διαιτητή του Συνδέσμου Επισήμων Διαιτητών Ποδοσφαίρου Ν.Πέλλας.



                                  
     ΠΡΟΣ  ΤΟΥΣ  ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ  ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ  ΚΑΙ  ΤΟ  ΦΙΛΑΘΛΟ  ΚΟΙΝΟ  ΤΟΥ  Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Αγαπητοί  συνάδελφοι
Αξιότιμοι  φίλαθλοι

Πριν  τρισήμισυ  ακριβώς  χρόνια , επειδή  κάποιοι  το  ήθελαν , με  εξανάγκασαν  να  σταματήσω  να  αγωνίζομαι , διότι  πολύ  απλά  δεν  με  όριζαν  σε  αγώνες , επειδή  δεν  ανήκα  στη  δική  τους <<  αυλή  >>. Διατήρησα  την  αξιοπρέπεια  μου  και  δεν  τους  παρακάλεσα  ενώ  αντίθετα  τους  περιφρόνησα , γιατί  πίστευα  και  πιστεύω , αξιολογώντας  τους  ανθρώπους , ότι  κερδίζεις  μόνο  απ’  αυτούς  που  σε  εκτιμούν  και  σε  τιμούν  γι’  αυτό  που  είσαι  και  όχι  γι’  αυτό  που  αυτοί  θέλουν  να  είσαι.
Και  ήρθε  το  πλήρωμα  του  χρόνου , γιατί  όπως  εμείς  οι  διαιτητές  πολύ  τακτικά  λέμε  μεταξύ  μας  << ρόδα  είναι  και  γυρίζει  >>  και  ήρθαν  << τα  πάνω  κάτω  >>  και  βρέθηκα  πάλι  να  έχω  τη  δυνατότητα  να  αγωνίζομαι , αυτήν  τη  δυνατότητα  που  κάποιοι  άλλοι  με  τόσο  άδικο  τρόπο  μου  στέρησαν.
Μου  δίνεται  πλέον  η  δυνατότητα  να  σταματήσω  τη  διαιτησία  με  αξιοπρέπεια , επειδή  το  θέλω  εγώ  και  όπως  το  θέλω  εγώ  και  όχι  επειδή  το  θέλουν  κάποιοι  άλλοι. Θα  αγωνισθώ  λοιπόν  για  τέσσερις  αγωνιστικές  και  μετά  θα  αποχωρήσω  από  την  ενεργό  δράση. Και  το  οριοθετώ  κατ’  αυτόν  τον  τρόπο  για  να  προλάβω  κάθε  κακεντρεχή  αντίδραση  οποιουδήποτε  κακόπιστου.
Θέλω  να  ευχαριστήσω  εκ  βάθους  καρδίας  όσους  μου  συμπαραστάθηκαν  τα  τρισήμισυ  αυτά  χρόνια , όσους  εκτίμησαν  και  τίμησαν  τις  αποφάσεις  μου  αναφορικά  με  τη  διαιτησία , συναδέλφους  διαιτητές  και  φιλάθλους , καθώς  επίσης  και  να  ευχαριστήσω  εκ  των  προτέρων  τη  νέα  Επιτροπή  Διαιτησίας  για  την  ευκαιρία  που  μου  δίνει.
                                                Φιλικά  και  συναδελφικά
                                                 ΝΙΚΟΣ  ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)