Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Ούτε μια εβδομάδα υποψήφιος ο Κωστας Ζιάκας



Ούτε μια εβδομάδα δεν κράτησε η υποψηφιότητα του Κώστα Ζιάκα για τον Δήμο Αλμωπίας.

Όπως αναμενότανε  το «πυροτέχνημα» κράτησε πολύ λίγο. Σύμφωνα με δήλωση  του κάνει γνωστό ότι δεν προτίθεται να είναι υποψήφιος δήμαρχος, διότι διαπίστωσε… πως όλοι οι πολιτικοί του φίλοι είχαν συμφωνήσει ήδη με άλλους… συνδυασμούς.
 Κάποια από τα στελέχη που τον παρότρυναν σύμφωνα με πληροφορίες βρίσκονται πολύ κοντά σε ήδη υπάρχοντες συνδυασμούς.



  Η  ΔΗΛΩΣΗ  ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΖΙΑΚΑ


Τις τελευταίες μέρες ξεκίνησα μετά από παρότρυνση φίλων, μια προσπάθεια για συγκρότηση ψηφοδελτίου με στόχο τη διεκδίκηση του Δήμου Αλμωπίας στις εκλογές της 18ης Μαΐου.
Μέσα σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα, είχα την ευκαιρία να συναντήσω πολλούς καλούς φίλους και να ανταλλάξω απόψεις. Ήταν ιδιαίτερη η χαρά μου που ήρθα σε επαφή με όλους αυτούς τους ανθρώπους κι αν κάτι κρατάω απ’ όλα όσα έζησα αυτές τις μέρες, είναι ακριβώς αυτό.
Παρ’ όλα αυτά, διαπίστωσα ότι οι περισσότεροι από τους ανθρώπους που με στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με τα κοινά, είχαν ήδη κατασταλάξει και είχαν δώσει τα χέρια με άλλους συνδυασμούς. Άλλωστε, ο χρόνος που απέμεινε μέχρι τις εκλογές είναι ελάχιστος και επειδή σε καμία περίπτωση δεν είναι στις προθέσεις μου να δεσμεύσω κάποιους ανθρώπους, ανακοινώνω επίσημα ότι δεν προτίθεμαι να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος.
Από την πρώτη στιγμή που ασχολήθηκα με τα κοινά, μέχρι και σήμερα, προσπαθώ να μη δημιουργώ προβλήματα, μιας και έχω εισπράξει πολύ αγάπη από τους συμπολίτες μου και σίγουρα δεν ταιριάζει στο χαρακτήρα μου.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, τους συνεργάτες μου που στάθηκαν στο πλευρό μου, καθώς επίσης και όλον τον κόσμο για τα θετικά του μηνύματα.
Εύχομαι σε όλους τους υποψηφίους έναν τίμιο και καθαρό αγώνα, έχοντας εμπιστοσύνη στην κρίση των πολιτών της Αλμωπίας, οι οποίοι είμαι σίγουρος ότι θα κάνουν τη σωστή επιλογή για το καλό του τόπου μας.
 

5 σχόλια:

  1. σιγα και σε πιστεψαμε οτι θα ησουν υποψηφιος χαχααχααχα πωπω πορτα ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γεια σου ρε βεγγαλικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κωστα ευχαριστουμε που μας εδωσες κιγες μερες χαρας! Σ αγαπαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΖΙΑΚΑΣ,,,,,,, ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.........ΜΩΡΟΟΟΟΟΟΟ....... ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ........ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΒΕΓΓΑΛΙΚΟ... ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΗΓΟΛΑΜΠΙΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΙΜΟ ΘΥΜΑ ΤΟΥ ΚΟΥΜΠΑΡΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΤΟΛΙΔΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)