Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023

Τα κανάλια ζητούν και τα «ρέστα» από τους εργαζόμενους – «Εμείς τα λέγαμε, εσείς δεν τα δείχνατε»

Τα κανάλια ζητούν και τα «ρέστα» από τους εργαζόμενους – «Εμείς τα λέγαμε, εσείς δεν τα δείχνατε»
 
 
Τα κανάλια δεν μετέδωσαν ποτέ τις ηχηρές προειδοποιήσεις των εργαζομένων στα τρένα για ενδεχόμενο ατύχημα, όπως αυτό στα Τέμπη.
Ενώ οι εργαζόμενοι στα τρένα είχαν καταγγείλει το προηγούμενο διάστημα με όλους τους τρόπους τα ζητήματα ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο, κρούοντας το «καμπανάκι» του κινδύνου για ένα ενδεχόμενο ατύχημα όπως αυτό στα Τέμπη, τα κανάλια κώφευαν, όπως κωφεύουν σε κάθε «φωνή» που επικρίνει και καταγγέλλει την κυβέρνηση.

Τα κανάλια «έθαψαν» - όπως συνηθίζουμε να λέμε στη δημοσιογραφική γλώσσα» - και τα δελτία Τύπου και τα εξώδικα και τις συνεντεύξεις Τύπου και τις παραιτήσεις και τις απεργίες των εργαζομένων που «λέρωναν» το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και κατ’ επέκταση την κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Τώρα ζητούν και τα «ρέστα» από πάνω…

Με σχεδόν επιθετικό τόνο οι παρουσιαστές, Γιάννης Παπαδόπουλος και Μαρία Σαράφογλου, στον ΣΚΑΪ και στον ΑΝΤ1 αντίστοιχα, ζήτησαν από εργαζομένους στα τρένα να εξηγήσουν γιατί τόσο καιρό δεν φώναζαν για τα προβλήματα που είχαν παρατηρήσει στον τομέα της ασφάλειας του σιδηροδρομικού δικτύου, αλλά μάλλον δεν υπολόγιζαν ότι θα βρεθούν σε δύσκολη κατάσταση.

Ο γ.γ. της ΓΣΕΕ και εργαζόμενος στην Hellenic Train, Νίκος Κιουτσιούκης και ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενηδούνιας, είπαν ότι έκαναν ότι περνούσε από το χέρι τους, όμως οι αντιδράσεις τους δεν φιλοξενήθηκαν στα κανάλια τους, με αποτέλεσμα οι δύο παρουσιαστές να υποχρεωθούν σε… αναδίπλωση.

Στην πρώτη περίπτωση, στον ΣΚΑΪ, ο Γιάννης Παπαδόπουλος είπε στον Νίκο Κιουτσιούκη: «Δεν είδαμε να γίνονται απεργίες για τέτοιου είδους θέματα (σ.σ. ασφάλειας)» για να εισπράξει την απάντηση: «Κάνετε λάθος. Οι απεργίες που έχουν που έχουν προκηρυχθεί και από την Ομοσπονδία των Σιδηροδρομικών και από τα Σωματεία - μέλη της για τα ζητήματα της ασφάλειας κυκλοφορίας της αντικατάστασης του πεπαλαιωμένου τροχαίου υλικού, αλλά και τη συνολικής αναβάθμισης του δικτύου των σιδηροδρόμων είναι άπειρες. Αλλά ξέρετε τι γίνεται αλλά με τον νόμο 4808 του Χατζηδάκη είναι απαγορευμένες. Βγαίνουν παράνομες και καταχρηστικές από τα δικαστήρια».

Τι απάντησε ο κ. Παπαδόπουλος; «Να μην αναλωθούμε όμως στα συνδικαλιστικά»…

Στη δεύτερη περίπτωση, στον ΑΝΤ1, η Μαρία Σαράφογλου ρώτησε τον Κώστα Γενηδούνια αν είχε ενημερώσει τη διοίκηση ότι το βασικό σύστημα ασφαλείας δεν λειτουργούσε. Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών της απάντησε ότι αυτά είναι γνωστά χρόνια, με την παρουσιάστρια να λέει ότι η ίδια δεν τα γνωρίζει. Τότε ο κ. Γενιδούνιας της υπενθύμισε ότι έχουν κάνει τα πάντα, αλλά προφανώς δεν ήταν μέρος της επικαιρότητας. «Αν είχαμε αυτή τη γνώμη, καταλαβαίνετε ότι θα ήταν το μεγαλύτερο μέρος της επικαιρότητας», τόνισε η παρουσιάστρια του ΑΝΤ1 για να απαντήσει στη συνέχεια ο πρόεδρος των μηχανοδηγών: «Και δελτία Τύπου έχουμε βγάλει και έχουν δημοσιευτεί και εξώδικα έχουμε στείλει και απεργίες έχουμε κάνει, δυστυχώς η κάλυψη δεν είναι αυτή που θα έπρεπε για τόσο σημαντικά προβλήματα».

Σε αυτό το σημείο η κ. Σαράφογλου, προφανώς, δεν μπόρεσε να αντικρούσει τα όσα άκουσε και αρκέστηκε να πει: «Εγώ κρατώ πάντως κ. Γενηδούνια ότι λέτε ότι δεν λειτουργούσε για 6 μήνες αυτό το σύστημα και έχετε εκφράσει προειδοποιήσεις για κάποιο ατύχημα». «Έχουμε αποστείλει το τελευταίο εξώδικο τον Οκτώβριο του 2022, το οποίο περιγράφει αυτό που έγινε σήμερα (σ.σ.: χθες)» επισήμανε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών. 

 Πηγή: ieidiseis.gr

 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)