Πέμπτη 6 Απριλίου 2023

Μητσοτάκης: "Αυτές οι εκλογές είναι ιδιαίτερα κρίσιμες"

 Επίσκεψη του πρωθυπουργού στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων

✅Επίσκεψη του πρωθυπουργού στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων με μηνύματα ενόψει των εκλογών της 21ης Μαΐου.

 ✅Έχουν άλλες προτεραιότητες, την ώρα που στα σχολεία πέφτουν σοβάδες και οροφές.

"Όλες οι εκλογές είναι κρίσιμες αλλα αυτές είναι ιδιαίτερα κρίσιμες", δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την επίσκεψή του στους Αγίους Αναργύρους.

"Στις εκλογές θα κριθεί αν η χώρα θα συνεχίσει να πορεύεται προς το μέλλον με αυτοπεποίθηση και σταθερότητα ή αν θα ξαναγυρίσει πίσω. Αν θα διαφυλάξουμε όσα πετύχαμε τα τελευταία τέσσερα χρόνια ή αν θα επιστρέψουμε σε ένα περιβάλλον υψηλών φόρων, ανασφάλειας, ανοιχτών συνόρων", είπε επίσης.

Ο κ. Μητσοτάκης υπενθύμισε ότι θα είναι πάλι υποψήφιος στον Δυτικό Τομέα Αθηνών και διαβεβαίωσε ότι: "Θα κάνουμε πράξη το σχέδιο για μια καλύτερη Ελλάδα, να οδηγήσουμε τη χώρα μας πιο μπροστά πιο γρήγορα πιο τολμηρά όπως της αξίζει. Κάλεσε όλες και όλους να συστρατευθούν, εκτιμώντας ότι: "Το μήνυμα της κάλπης της 21ης Μαΐου και εδώ από τη δυτική Αττική θα είναι ισχυρό και θα είμαστε και εδώ πρώτη δύναμη."

Είπε επίσης απευθυνόμενος στα στελέχη και τους ψηφοφόρους της ΝΔ: "Θέλω να σας ζητήσω τον χρόνο μέχρι τις εκλογές να πορευτούμε μαζί , να μιλήσουμε για όσα έχουμε πετύχει και να παρουσιάσουμε στους πολίτες το σχέδιο μας για μια ισχυρότερη Ελλάδα".

Ο κ. Μητσοτάκης επισκέφθηκε το πρωί το 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων, το οποίο έχει εξοπλιστεί με τους νέους διαδραστικούς πίνακες διδασκαλίας. Ο πρωθυπουργός πέρασε από τις σχολικές αίθουσες και συνομίλησε με τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς, ενώ παρακολούθησε το διαδραστικό σύστημα μάθησης στην πέμπτη τάξη του σχολείου.

Η δασκάλα του τμήματος Ε1, Ευαγγελία Ζαρζαρή με τις μαθήτριες και τους μαθητές παρουσίασαν τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στα μαθήματα της Ιστορίας, των Μαθηματικών και της Φυσικής, μέσω τρισδιάστατων απεικονίσεων, διαδράσεων, ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής και πολλών άλλων λειτουργιών και εργαλείων που προσφέρει ο πίνακας.

Επίσκεψη του πρωθυπουργού στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων
Επίσκεψη του πρωθυπουργού στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνομιλώντας με τους εκπαιδευτικούς δήλωσε εντυπωσιασμένος από το νέο τρόπο διδασκαλίας. «Μία από τις κεντρικές μας προτεραιότητες είναι να σας δώσουμε παραπάνω ευελιξία να διαμορφώνετε εσείς στον τρόπο με τον οποίο θέλετε να διδάξετε τα παιδιά, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία  που σας δίνουμε», σημείωσε ο πρωθυπουργός, προσθέτοντας πως «η μεγάλη ευκαιρία που προσφέρεται είναι ακριβώς να ανακαλύψετε όλες τις δυνατότητες αυτού του καινούριου εργαλείου».

«Όταν βρίσκουμε ενδιαφέρουσες προτάσεις θα πρέπει στη συνέχεια να μπορούμε αυτές με τη σειρά μας να τις επεκτείνουμε και σε άλλα σχολεία. Είμαι ενθουσιασμένος, πρέπει να σας πω, από αυτό το οποίο βλέπω», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης.

«Σήμερα είναι μια πολύ μεγάλη ημέρα γιατί βλέπουμε στην πράξη το νέο ψηφιακό σχολείο. Πλάι στον παραδοσιακό πίνακα έχουμε ένα νέο ψηφιακό παράθυρο διδασκαλίας το οποίο ανοίγει πάρα πολλές, νέες δυνατότητες στα παιδιά», επεσήμανε η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως.

Συνολικά θα εγκατασταθούν περισσότεροι από 36.000 διαδραστικοί πίνακες σε όλα τα τμήματα Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού, Γυμνασίων και Λυκείων. Το έργο των διαδραστικών πινάκων χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και έχει προϋπολογισμό 150.000.000 ευρώ. Οι εκπαιδευτικοί θα υποστηριχθούν μέσω νέου ψηφιακού και διαδραστικού εκπαιδευτικού περιεχομένου για τους διαδραστικούς πίνακες, προγράμματος στοχευμένης επιμόρφωσής τους για την αξιοποίηση των διαδραστικών συστημάτων μάθησης στην εκπαιδευτική διαδικασία και από Μηχανισμό υποστήριξης με εξειδικευμένο «helpdesk».

Τον πρωθυπουργό υποδέχθηκαν στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, η υφυπουργός αρμόδια για Θέματα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής Ζέττα Μακρή, ο διευθυντής του Σχολείου Αναστάσιος Αθανασόπουλος, ο διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας Ιωάννης Κάπος και ο Δήμαρχος Αγίων Αναργύρων Καματερού Σταύρος Τσίρμπας.

Ενώ το τεράστιο πρόβλημα της σχολικής στέγης δεν δείχνει να απασχολεί ιδιαίτερα την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Η Νίκη Κεραμέως έχει άλλες προτεραιότητες, την ώρα που στα σχολεία πέφτουν σοβάδες και οροφές.

Tην περασμένη εβδομάδα η Νίκη Κεραμέως ανακοίνωσε περιχαρής ότι παρέδωσε 177.000 σετ ρομποτικής στα νηπιαγωγεία, τα δημοτικά και τα γυμνάσια της χώρας.

Για να προωθήσει, μάλιστα, επικοινωνιακά την ενέργεια μάλιστα, η Υπουργός Παιδείας φιλοξενήθηκε σε νηπιαγωγείο όπου έδειξε στα παιδιά τα σχετικά σετ. Ακολούθως έκανε και αναρτήσεις στα social media (χωρίς μάλιστα να "κρύβει" τα πρόσωπα των παιδιών αλλά αυτό είναι αντικείμενο άλλου ρεπορτάζ).

Μόλις την Τετάρτη το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε (πανηγυρικά, όπως το συνηθίζει) ότι τα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία ανά τη χώρα έφτασαν τα 120. Συνόδευσε την ανακοίνωση από την (απαραίτητη σε προεκλογική περίοδο) σύγκριση ότι ο αντίστοιχος αριθμός το 2019 ήταν 62.

Η Νίκη Κεραμέως τόνισε σχετικά: "Τα τελευταία 4 χρόνια υλοποιούμε τη δέσμευσή μας για ενίσχυση του θεσμού των Πρότυπων και των Πειραματικών Σχολείων και για διεύρυνση του δικτύου τους. Στόχος είναι μαθητές και μαθήτριες σε όλη τη χώρα να έχουν πρόσβαση στα εξαιρετικά αυτά σχολεία τα οποία συμβάλλουν στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό και την πιλοτική εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής, ώστε να καλλιεργηθούν και διαχυθούν οι βέλτιστες εκπαιδευτικές μέθοδοι, πρακτικές και εργαλεία σε όλα τα σχολεία της χώρας".

Ολα αυτά έγιναν την τελευταία εβδομάδα, διάστημα κατά το οποίο η Υπουργός προχώρησε σε επικοινωνιακό ντεμαράζ παραχωρώντας σε επτά ημέρες εννιά (!) συνεντεύξεις. Πόσες άραγε φορές η κυρία Κεραμέως ρωτήθηκε για το φλέγον ζήτημα της σχολικής στέγης;

Για όσους αναρωτιούνται γιατί να ερωτηθεί η Υπουργός Παιδείας για το παραπάνω θέμα να θυμίσουμε ότι τις τελευταίες επτά ημέρες (τις ημέρες των ρομποτικών σετ και της αύξησης των προτύπων σχολείων καταγράφηκαν από τα ΜΜΕ τα εξής περιστατικά:

Στο 13ο ΓΕΛ Πειραιά, το οποίο στεγάζεται σε πολυκατοικία στο κέντρο της πόλης, ξεκόλλησε ένα κομμάτι της μετόπης του κτιρίου το οποίο "καρφώθηκε" σε παρκαρισμένο όχημα. Ευτυχώς, δεν έπεσε σε κάποιο κεφάλι αλλά αυτό, όπως γίνεται αντιληπτό, ήταν θέμα καθαρής τύχης. Ο ιδιοκτήτης του κτιρίου δεσμεύτηκε να το "φρεσκάρει" τις επόμενες ημέρες, το δημόσιο όμως εξακολουθεί να πληρώνει κανονικά το ενοίκιο.

Στο Γυμνάσιο Ζωσιμαίας στα Ιωάννινα μαθητής ηλικίας 15 ετών έπεσε στο κενό από ύψος έξι μέτρων λόγω υποχώρησης περίφραξης. Την ώρα που έπαιζε με τους φίλους του το αγόρι έπεσε πάνω στην περίφραξη, αυτή υποχώρησε και έτσι ο 15χρονος έπεσε στο κενό. Γλίτωσε από καθαρό θαύμα καθώς η πτώση του ανακόπηκε πριν βρεθεί στο έδαφος. Κρίσιμη λεπτομέρεια: Το σχολείο είναι...Πρότυπο.

Ακολούθησε το γνωστό μπαλάκι των ευθυνών (φταίει ο Δήμος, φταίει ο Διευθυντής, φταίει η Πρωτοβάθμια) και το ανάθεμα έπεσε στον πιο αδύναμο κρίκο, στο διευθυντή. Το παιδί νοσηλεύτηκε, ευτυχώς χωρίς σοβαρά τραύματα ενώ, όπως έγιναν γνωστό άρχισαν τα έργα επισκευής της περίφραξης (κατόπιν εορτής φυσικά).

Στο ειδικό Δημοτικό σχολείο του Αγίου Δημητρίου έσπασαν οι σωλήνες νερού στον 3ο όροφο με αποτέλεσμα να πέσουν σοβάδες, να υποχωρήσουν μέρη των οροφών, να πλημμυρίσουν δάπεδα και να υπάρξει μεγάλος κίνδυνος ηλεκτροπληξίας. Τα παιδιά, πολλά εκ των οποίων δυσκολεύονται στη μετακίνηση, μεταφέρθηκαν στην αυλή μέχρι το τέλος του ωραρίου.

Το ειδικό δημοτικό σχολείο Αγίου Δημητρίου συστεγάζεται με το ειδικό νηπιαγωγείο. Το κτίριο είναι κατασκευασμένο για να φιλοξενεί συνολικά 50 παιδιά ενώ τώρα φιλοξενεί περίπου 100. Φαινόμενα όπως αυτό που παρατηρήθηκε την Τετάρτη έχουν καταγραφεί και άλλες φορές στο εν λόγω κτίριο.

Αν για όλα τα παραπάνω περιστατικά δεν πληροφορηθήκατε τη θέση του Υπουργείου Παιδείας, άδικο δεν σας δίνουμε. Δεν την πληροφορηθήκατε γιατί δεν υπάρχει, κατά κυριολεξία. Την ώρα που σχεδόν κάθε μέρα έρχεται στο φως της δημοσιότητας περιστατικά που καταδεικνύουν το μέγεθος του προβλήματος της σχολικής στέγης, το Υπουργείο Παιδείας σιωπά.

Συμπέρασμα: Οι επικοινωνιακές ανάγκες της Υπουργού έχουν προτεραιότητα σε σχέση με τις ουσιαστικές ανάγκες. Οχι ότι δεν χρειάζονται τα σετ ρομποτικής και τα Πρότυπα. Ολα είναι χρήσιμα, ίσως και απαραίτητα στον 21ο αιώνα. Ας ξεκινήσουμε όμως καλύτερα από τα βασικά. Τα μισά και πλέον σχολικά κτίρια χτίστηκαν πριν έρθει καν η δεκαετία του 80...

 Πηγή: efsyn.gr

1 σχόλιο:

(3)