Τετάρτη 3 Μαΐου 2023

Άρχισαν τα όργανα και οι ξυλοδαρμοί εν όψει δημοτικών εκλογών στην Αλμωπία;





 

 

ΣΟΒΑΡΕΣ και ανησυχητικές διαστάσεις παίρνει επεισόδιο που έγινε την περασμένη Δευτέρα στην Αλμωπία.(Εξαπλάτανο)

Συνδέεται μάλιστα από τον φερόμενο παθόντα με τις ερχόμενες δημοτικές αρχές. Αν πράγματι όσα υποστηρίζει αληθεύουν , τότε η κατάσταση δεν προμηνύεται και η καλύτερη. Καλό είναι οι αρχές να ξεδιαλύνουν την κατάσταση  για να μην αρχίσουν διάφορες «βεντέτες» κάτι που έιναι άγνωστο εδώ , σε πολιτικό επίπεδο τουλάχιστον.

ΓΡΑΦΕΙ  ο  φερόμενος παθών:

 

Εχθές το βράδυ έπεσα θύμα από έναν υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο αντίθετης παράταξης του Δήμου Αλμωπίας,με συνέπειες την λεκτική και ΣΩΜΑΤΙΚΗ  ΒΙΑ που άσκησε πρως το πρωσωπο μου ακινητοποιοντας με από τον λαιμό μέσα στο αυτοκίνητο μου,σε σημείο που μου κόπηκε η ανάσα

 

Το σχέδιο ήταν καλά στημένο μου ζήτησε να μιλήσουμε μόνοι μας σε σημείο ότι και καλά δεν γνώριζε 100 μέτρα από εκεί που ήμουν αλλά αυτός φρόντισε να έχει μαζί του συνεργο.

Να είσται σίγουροι και οι δύο ότι θα βγουν στη δημοσιότητα τα ονόματα σας

Και προσέξτε μερικοί τι υποψηφίους βάζετε.

Τραμπουκισμούς και τέτοια δεν σηκώνω από κανέναν.

Το θέμα έχει πάρει τον δρόμο του.»

 

Τα εύλογα ερωτήματα που γεννώνται είναι  απλά :

Ποιος είναι ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος;

Σε ποιον συνδυασμό ανήκει;

Θα υπάρξει δημόσια αποδοκιμασία του περιστατικού , αν αληθεύει;

Αν δεν αληθεύει , μπορεί ο καθένας να ισχυρίζεται ότι θέλει και να δυναμιτίζει το κλίμα ;

 

 

 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)