Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΡΙΤΟΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ  Δημοτικός  Σύμβουλος  με τον συνδυασμό του Δημήτρη Πασόη κατεβαίνει ο Χρήστος Σπρίτος

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Γεννήθηκα στην Αριδαία Αλμωπίας το 1958. Είμαι παντρεμένος με την κ. Μαρία Σαμαρά και πατέρας δύο παιδιών του Νίκου είκοσι ετών και του Δημήτρη δεκαπέντε ετών.Είμαι μηχανολόγος μηχανικός Ε.Δ.Ε. και έχω γραφείο στην Αριδαία από το 1984.
Η λόγω της επί σειρά ετών ενασχόλησής μου με τα κοινά, γνώση των θεμάτων της τοπικής αυτοδιοίκησης, η μεγάλη διάθεσή μου για προσφορά και η πεποίθησή μου ότι ο συνδυασμός ʽʼΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΜΩΠΙΑʼʼ μπορεί να πραγματοποιήσει όσα υπόσχεται για την ανάπτυξη του τόπου μας,
με έκαναν να αποδεχτώ την πρόταση του Δημήτρη Πασόη να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Αλμωπίας.
Ζητώ την εμπιστοσύνη και την ψήφο σας και δεσμεύομαι να υπηρετήσω το συμφέρον του τόπου μας και των συμπολιτών μας χωρίς διακρίσεις,
για μια Δημοτική Αρχή ανάπτυξης και προόδου χωρίς πελατειακές σχέσεις,
για μια Δημοτική Αρχή που θα αξιοποιήσει εν μέσω της οικονομικής κρίσης στο μέγιστο βαθμό τους πόρους από Ευρωπαϊκά προγράμματα.
για μια Δημοτική Αρχή που θα εξασφαλίσει την ισόρροπη ανάπτυξη όλων των δημοτικών διαμερισμάτων σε όλους τους τομείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)