Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης είχε συνάντηση εργασίας με τους Περιφερειακούς Συμβούλους της πλειοψηφίας, προκειμένου να τους ενημερώσει και να συζητήσει μαζί τους για την πορεία του Αναπτυξιακού προγραμματισμού και την εσωτερική οργάνωση και λειτουργία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Ο κ. Αντιπεριφερειάρχης συναντήθηκε με τους κκ. Γ. Ανδρίτσο, Μ. Ζωγράφου, Μ. Καράμπελα, και Α. Νουσηκύρου στο γραφείο του, στο Διοικητήριο, ενώ το επόμενο χρονικό διάστημα πρόκειται να υπάρξουν και νέες συναντήσεις, με τη συμμετοχή και Περιφερειακών Συμβούλων της μειοψηφίας καθώς επίσης και υπηρεσιακών στελεχών και εκπροσώπων των τοπικών παραγωγικών και κοινωνικών φορέων και της κοινωνίας των πολιτών.
Ο κ. Θεοδωρίδης παρουσίασε τις βασικές αρχές, τους προγραμματικούς στόχους και τις σημαντικές διαστάσεις του κοινωνικο-πολιτικού και οικονομικού πλαισίου που διέπουν τον αναπτυξιακό σχεδιασμό της Περιφέρειας. Όπως τόνισε «είναι σημαντικό να χαράξουμε την πορεία που θα ακολουθήσει ο τόπος μας, καθώς η οικονομική κρίση έχει δημιουργήσει νέα ζητούμενα». Σημαντικές προτεραιότητες στην κατεύθυνση αυτή είναι η αντιμετώπιση της ανεργίας, που αποτελεί πλέον κοινωνική μάστιγα και η εξασφάλιση νέων πηγών εισοδήματος (κύριου και συμπληρωματικού) για τους κατοίκους.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε επίσης το περιεχόμενο τομεακών Επιτροπών οι οποίες πρόκειται να συσταθούν τους επόμενους μήνες με τη συμμετοχή των Περιφερειακών Συμβούλων και άλλων πολιτικών, υπηρεσιακών, αναπτυξιακών και κοινωνικών εταίρων, για την επεξεργασία επιμέρους θεμάτων του επιχειρησιακού σχεδιασμού και δράσεων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και, ειδικότερα, της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας.
Συνάντηση Αντιπεριφερειάρχη
με τους Διευθυντές υπηρεσιών της ΠΕ Πέλλας
Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Θεοδωρίδης συναντήθηκε σήμερα με τους Διευθυντές υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας, στο πλαίσιο της παγιωμένης εβδομαδιαίας συνάντησης εργασίας για παρακολούθηση και έλεγχο του επιχειρησιακού προγράμματος και δράσεων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν υπηρεσιακά θέματα για την καλύτερη οργάνωση των υπηρεσιών, την αποτελεσματική αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης των πολιτών.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκε επίσης το ενιαίο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο για τη διαχείριση των υπηρεσιακών εγγράφων το οποίο αναβαθμίζεται τις ημέρες αυτές, διασφαλίζοντας τη διαφάνεια στις συναλλαγές των πολιτών με τη δημόσια διοίκηση και την εύκολη αναζήτηση και παρακολούθηση των εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων. Άλλα θέματα που συζητήθηκαν ήταν η ασφάλεια του Διοικητηρίου που στεγάζει την πλειονότητα των υπηρεσιών της Περιφέρειας αλλά και άλλες δημόσιες υπηρεσίες και η καλύτερη χωροταξία των υπηρεσιών στο εσωτερικό του κτιρίου. Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, η διοίκηση ενδιαφέρεται για την ενεργειακή απόδοση του κτιρίου η οποία δεν είναι ικανοποιητική και επεξεργάζεται ειδική τεχνική πρόταση με στόχο την μείωση των λειτουργικών δαπανών θέρμανσης και ψύξης.
ª
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου