Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Θερμό επεισόδιο με τον ¨Ζαβιόν¨ στο Δημοτικό Συμβούλιο


ΜΑΙΝΟΜΕΝΟΣ και ασυγκράτητος μπήκε τη Παρασκευή κατά την ώρα της συνεδρίασης του Δημοτικού  Συμβουλίου Αλμωπίας Αλμωπίας  στην αίθουσα συνεδριάσεων ο Γιάννης Στεφανίδης «Ζαβιόν» και έφερε τα πάνω ω κάτω.
Σε οργισμένο ύφος και με δυνατή φωνή , ζήτησε από τον Δήμαρχο να ακουστεί ποιοι είναι ανεπιθύμητοι και ποιοι όχι από τους πολίτες και έχουν δικαίωμα να μπαίνουν στο Δημαρχείο . Αν ξεχωρίζουν τους πολίτες . Κάλεσε να ζητήσει δημόσια αυτόν που τον είπε ανεπιθύμητο . «Δεν θέλω να ασχολείστε με το όνομά μου . Όποιος το κάνει στο εξής ,θα τον πατήσω . Θα τον στείλω στο νοσοκομείο . Τελεία και παύλα. Δεν έχω με κανάναν σας πρόβλημα. Σέβομαι τους δημοτικούς συμβούλους .Δεν έχει όμως κανείς το δικαίωμα να προσβάλλει την αξιοπρέπειά μου .
Αν είμαι εμπόδιο στα πόδια να μας το πει. Δεν είμαι μαϊντανός . Μαϊντανούς έχω φάει πολλούς στη ζωή μου . . Δεν δέχομαι απειλές από κανέναν . Μόνο τον Θεό φοβάμαι .Κανέναν άλλο . Θα σαλτάρω καμιά ώρα και όποιον βλέπω μπροστά ου θα τρώει ξύλο. . Δεν φοβάμαι τίποτα. Είμαι νοικοκύρης. Δουλεύω από το πρωί μέχρι το βράδυ. Δεν έχω ανάγκη κανέναν πούστη.  Δεν είμαι χαραμοφάης . ΄Όπως φύγαν τόσοι άλλοι θα φύγετε και σεις . «Πούστηδες ,ε, πούστηδες.»  Ο Δήμος δεν είναι δικός σας . Ζητώ συγνώμη από τους έντιμους και καλούς συμβούλους .
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ήταν η τρίτη φορά που χαρακτήριζαν  στο Δημαρχείο ,τον Γιάννη Στεφανίδη επί σειρά ετών πρόεδρο του κυνηγετικού συλλόγου Αλμωπίας ,ως ανεπιθύμητο. Μετά το μεσημέρι διεμήνυε ότι το βράδυ θα γίνει χαμός στο συμβούλιο για αυτό. Σύμφωνα με ασφαλείς αλλά όχι απόλυτα διασταυρωμένες πληροφορίες σχεδόν όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας ,αλλά και ο ίδιος ο Δήμαρχος τον πήρανε στο τηλέφωνο να τον καλμάρουν αλλά αυτός ήταν ανένδοτος.
Το περίεργο είναι ότι δεν υπήρξε καμία αντίδραση από κανέναν σύμβουλο . Προφανώς αιφνιδιάστηκαν από την εξέλιξη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)