Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Ζητά απαλλαγή ο Κώστας Ζιάκας




ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΛΜΩΠΙΑΣ;


Πιστός στη Νέα Δημοκρατία δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξή του ο πρώην δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Αριδαίας και πρώην πρόεδρος της ΔΕΥΑ Αριδαίας Κώστας Ζιάκας.
Εμμέσως πλην σαφώς  αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να ηγηθεί κεντροδεξιού ψηφοδελτίου η σύζυγός του Μαρτίνα , λέγοντας χαρακτηριστικά: «Σήμερα η γυναίκα μου είναι πρώτη Δημοτική σύμβουλος στην Αλμωπία.»
Μεταξύ άλλων στη συνένετευξή του ο πολιτευτής της Νέας Δημοκρατίας λέει:



«Ερ. Είστε υπερήφανός που ανήκετε στη ΝΔ;

Απ. Εγώ ποτέ δεν έφυγα από τη Νέα Δημοκρατία. Πάντα έδινα τις μάχες μου στα χαρακώματα από τις τάξεις της. Άλλοι έφυγαν και τώρα κάνουν τους ηγεμόνες και τους αυλικούς σε ένα βασίλειο πάντως που κατάντησε στα χαμηλότερα ποσοστά της δεξιάς από το 1920 και δώθε. Πάντως θα συνεχίσω να στηρίζω με κάθε τρόπο και μέσο τη Νέα Δημοκρατία. Σε λίγο καιρό ίσως κάποιοι άλλοι να μην την στηρίζουν. Όσο για το παρελθόν δεν θέλω να μιλήσω αλλά ο πόλεμος και το 2004, και το 2007, και το 2009 προς το πρόσωπο μου ήταν μεγάλος από το εσωτερικό. Πολεμήθηκα όσο λίγοι. Είμαι όμως όρθιος δυνατός και έτοιμος για νέες μάχες με σημαία την αλήθεια, την δικαιοσύνη και φυσικά με πίστη στις ιδεολογικές καταβολές της κεντροδεξιάς.

Ερ. Σας ενδιαφέρει να είστε υποψήφιος Δήμαρχος Αλμωπίας;

Απ. Υπηρέτησα την αυτοδιοίκηση για 4 χρόνια ως Πρόεδρος της ΔΕΥΑ Αριδαίας. Σήμερα η γυναίκα μου είναι πρώτη Δημοτική σύμβουλος στην Αλμωπία.  Αυτό που έχω να δηλώσω είναι ότι αποτελεί πρώτιστη ανάγκη η Αλμωπία να πάει με ένα κεντροδεξιό ψηφοδέλτιο στις εκλογές του Μάιου του 2014. Ο τόπος έχει ανάγκη από πολιτική αλλαγή και απαλλαγή.»

1 σχόλιο:

  1. Συμφωνω κωστα μαζι σου.απαλλαγη απο το χαβαλε και την ανικανοτητα γιαυτο καθηστε σπιτι με την γυναικα σου..δεν εχετε πια τιποτα να κανετε σπιτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)