Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας του Ιωάννη Λαζαρίδη .



«Αλλάζουμε την Αλμωπία» – Υποψήφιος Δήμαρχος Γιάννης  Σηφάκης
Αξιότιμες συντοπίτισσες / Αξιότιμοι συντοπίτες,

Ονομάζομαι Ιωάννης Λαζαρίδης του Δημητρίου, μεγάλωσα και ζω στην Πολυκάρπη Αλμωπίας. Είμαι απόφοιτος του τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Υπήρξα αθλητής της χιονοδρομίας και μέλος της εθνικής  ομάδας από το 1997 – 2001. Συνέχισα ως προπονητής χιονοδρομίας από το 2004 έως και σήμερα, με αποκορύφωμα τη θέση μου ως βοηθός προπονητή της εθνικής ομάδας. Το ενδιαφέρον  μου για τα κοινά του τόπου μας εκφράζεται με τη συμμετοχή μου σε διάφορες αθλητικές και πολιτιστικές ομάδες (Πολυκαρπιακός , Ένωση Τσάκων, Φιλοπρόοδος σύλλογος Πολυκάρπης « Ο Αριστοτέλης» - αντιπρόεδρος, Almopistas και Ορειβατικός Όμιλος Αριδαίας) .
Καταθέτω την υποψηφιότητα μου ως δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό «Αλλάζουμε την Αλμωπία» με υποψήφιο Δήμαρχο τον Ιωάννη Σηφάκη. Χωρίς ξύλινο λόγο, αλλά με αισιοδοξία και υπευθυνότητα θα προσπαθήσω να εκπροσωπήσω με αξιοπρέπεια και ευθύνη την γενιά μου στην επόμενη Δημοτική Διοίκηση. Δε ζητάω την ψήφο σας, ζητάω να με κρίνετε.
Με εκτίμηση,
Ιωάννης Λαζαρίδης.

2 σχόλια:

(3)