Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

ΝΙΚΟΣ ΑΜΠΑΡΗΣ: Να πάρει θέση το Δ.Σ. του κυνηγετικού Συλλόγου Αλμωπίας για τις άδικες κατηγορίες σε βάρος μου



Να πάρει δημόσια θέση το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου κυνηγών , προκειμένου να σταματήσουν άδικες κατηγορίες που διαδίδοντα σε βάρος του , καλεί ο παραιτηθείς πρόεδρος Νίκος Αμπάρης . 

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ:




«Ως πρώην πρόεδρος  του  συλλόγου  Κυνηγών Αλμωπίας, παραιτήθηκα όσο πιο ήσυχα και αθόρυβα ,χωρίς να δώσω έκταση στα γεγονότα. Τους λόγους της παραίτησής μου τους έκανα γνωστούς  μπροστά σ όλο το διοικητικό Συμβούλιο. Κύριος λόγος ήταν η λασπολογία που δέχτηκα από συγκεκριμένα άτομα του Δ.Σ.
Θεώρησα ότι μετά την παραίτησή μου θα σταματούσαν . Δυστυχώς όμως  συνεχίζουν εναντίον μου να εκτοξεύουν άδικες κατηγορίες .
Για τον λόγο αυτό  θα ήθελα να δηλώσω κυρίως στα απλά μέλη μας  ότι ουδέποτε σκέφτηκα ή είπα  αυτά που  διαδίδονται.
Έθεσα τον εαυτό μου , μέσω των εκλογών ,στη διάθεση του Συλλόγου για να τον υπηρετήσω  και όχι για να διώξω τον θηροφύλακα. 
 Ζητώ στα πλαίσια της δεοντολογίας  να γίνει ανακοίνωση από τα  υπόλοιπα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου , αν ειπώθηκαν ποτέ από μέρους μου ,αυτά που μου προσάπτουν »


Νίκος Αμπάρης
Πρώην Πρόεδρος
 


12 σχόλια:

  1. Λουλουδια θέλεις να σου δωσουμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λουλούδια θέλεις να σου δώσουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρε αμπαρη μονος σου εμεινες...φαντασου που εφτασες να κανεις συμαχειες με αυτους που συχενοσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαμαααα ατος μου πιλε το πεχνιδακι και με τυπαει ουαουαουα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σταματα πια το κλαμα ρε "μωρακι μου" θα παθεις τιποτα. Θα παω να τα κανω ντα εγω τα κακα τα παιδια και μετα θα σε παω στο παρκο να παιξεις στις κουνιες,να κανεις τραμπαλα,τσουληθρα,θα σου παρω και γλιφυτζουρι κοκορακι. Ααααααααααχ μου σπαραζεις τη καρδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φάνηκαν ποιοί ήταν οι πραγματικοί φίλοι του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι 10:27 για μέτρα πόσους φίλους έχει τώρα και μετά μιλά στη μία παλάμη του χεριού ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αμπαρη μη μπλεκεις με τους αχρηστοτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι ανθωποι κυριε Νικο ειναι κατω επιπεδου. Δεν βεκτιωνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγα τον κύριο ρε!!ψυχακιας ειναι ο άνθρωπος!!!

      Διαγραφή
  10. Οι κλικα εκανε παλι το θαυμα της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)