Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2020

Επέστρεψε στον «Μ. Αλέξανδρο» Γιαννιτσών και ο Βαιραμίδης!!!


Ακόμα ένα από τα «δικά του παιδιά» επέστρεψε στον «Μ. Αλέξανδρο» Γιαννιτσών
για να συνεχίσει να αγωνίζεται την νέα χρονιά.
Αναφερόμαστε στον Κωνσταντίνο
Βαιραμίδη, ο οποίος την προηγούμενη χρονιά αγωνιζόταν στην Θεσσαλονίκη με την
ομάδα του «Αχιλλέα Τριανδρίας»
Ο Κωνσταντίνος είναι 17 ετών και αγωνίζεται σε θέση smallforward και λόγω των
μαθητικών του υποχρεώσεων για την φετινή χρονιά, θα ενισχύσει αγωνιστικά μόνο
τα τμήματα υποδομής και πιο συγκεκριμένα το Εφηβικό τμήμα για το οποίο η
βοήθεια του θεωρείται πολύτιμή!
Σε δηλώσεις τους ο παίκτης του «Μ. Αλεξάνδρου» Γιαννιτσών και ο έφορος του
τμήματος Basketball τόνισαν τα εξής:
Κωνσταντίνος Βαιραμίδης(παίκτης):Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην
ομάδα μου και εντάσσομαι ξανά στο δυναμικό του «Μέγα». Είναι μια δύσκολη
χρονιά για μένα, λόγω των μαθητικών μου υποχρεώσεων, γιατί είμαι στην τρίτη
λυκείου.Από κάθε πλευρά όμως θα προσπαθήσω να βοηθήσω την ομάδα μου για
άλλη μια χρονιά έτσι ώστε να φέρουμε μαζί με τους συμπαίκτες μου το καλύτερο
δυνατό αποτέλεσμα αγωνιστικά.
Αντώνης Παπαδόπουλος( Έφορος)Η επιστροφή του Κωνσταντίνου μας γεμίζει
χαρά. Όπως έχουμε πει, η φιλοσοφία της ομάδας μας είναι να αγωνίζονται στα
τμήματα μας νέα παιδιά. Ό,τι και να πούμε για τον Κωνσταντίνο, είναι λίγο αφού
στα δεκαεφτά του χρόνια έχει ήδη στον σύλλογο μας εννιά χρονιά παρουσίας. Είναι
ένας αθλητής με αρχές στο παιχνίδι του αλλά και στην ζωή του.Σαν σύλλογος
πιστεύουμε πολύ στα νέα παιδιά, στους νέους αθλητές. Το Δ.Σ. του συλλόγου μας
εύχεται στον Κωνσταντίνο να έχει μια καλή αγωνιστική χρονιά όχι μόνο αγωνιστικά
αλλά και στο δύσκολο έργο που

έχει με τις εξετάσεις στο σχολείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)