Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2021

Mad Clip: Η ιλιγγιώδης πορεία από το «Dealer» μέχρι σήμερα

Mad Clip: Η ιλιγγιώδης πορεία από το «Dealer» μέχρι σήμερα 

 Ο Mad Clip είχε μια ιλιγγιώδη πορεία στον κόσμο της ελληνικής trap σκηνής.

Νεκρός σε τροχαίο στη Βουλιαγμένη είναι ο Mad Clip.

O 34χρονος γνωστός καλλιτέχνης του οποίου το πραγματικό όνομα είναι, Πήτερ Αναστασόπουλος, αρχικά μεταφέρθηκε στο Ασκληπιείο της Βούλας και έπειτα στον Ευαγγελισμό όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Το τροχαίο συνέβη όταν το αυτοκίνητο μάρκας Porsche που οδηγούσε, ξέφυγε της πορείας του και προσέκρουσε σε κολώνα και στη συνέχεια σε δέντρο.

Η πρόσκρουση ήταν τόσο σφοδρή με αποτέλεσμα ο Mad Clip να εγκλωβιστεί εντός του οχήματος και να χρειασθούν περίπου δύο ώρες οι Πυροσβέστες για να τον απεγκλωβίσουν.

Ο Mad Clip είχε μια ιλιγγιώδη πορεία στον κόσμο της ελληνικής trap σκηνής.

Ο Mad Clip αναμφίβολα ξεχώριζε, από την πρώτη του εμφάνιση μέχρι σήμερα.

Ο 34χρονος Ελληνοαμερικάνος, με το όνομα που προκύπτει από τα αρχικά της φράσης «Money and Drugs Can’t Live in Poverty» (Λεφτά και Ναρκωτικά, Δεν Μπορώ να Ζήσω στη Φτώχεια), συμβολίζοντας παράλληλα και την «τρέλα» που ο ίδιος είχε παραδεχθεί ότι τον διακατέχει, βρισκόταν ασταμάτητα στις πρώτες θέσεις της σκηνής –και των ελληνικών τάσεων στο YouTube- από το 2017, όταν έγινε ευρύτερα γνωστός μέσα από το κομμάτι «Dealer» που έβγαλε από κοινού με τον Yung Light.


Τα τραγούδια του έχουν εκατομμύρια προβολές, από τις «Συνθήκες» και τον «Μεγιστάνα», μέχρι τα «Κότερα».


Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Νέα Υόρκη, και συγκεκριμένα στην περιοχή Κουίνς, μέχρι που το 1999 ο πατέρας του μετακόμισε στην Ελλάδα για δουλειά, παίρνοντας μαζί του και την οικογένειά του, όταν ο Mad Clip ήταν 13 ετών. Στη συνέχεια οι γονείς του πήραν διαζύγιο και ο «Πίτερ» επέστρεψε στην Αμερική.

Με το «Dealer» ο Madclip μετατράπηκε ταχύτατα σε ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα της σκηνής.


«Ζω το όνειρο μου φυσικά! Μιλάω με τη δουλειά μου, βγάζω τα κομμάτια μου, προσπαθώ για το καλύτερο. Προσέχω για την πάρτι μου, όχι εγωιστικά, αλλά θέλω να γίνω καλύτερος. Όταν ο άλλος μπαίνει στη διαδικασία να σε σχολιάσει αρνητικά, σημαίνει ότι κάτι κάνεις καλά. Αυτή τη στιγμή δεν είναι έτοιμα τα μπουζούκια να δεχτούν trappers» έλεγε πέρυσι στο live του J2US.

Ο Mad Clip μίλησε για τη ζωή του και τα επαγγελματικά του βήματα το καλοκαίρι στο Νίκο Μουτσινά.

«Εγώ προσπαθώ να κάνω κάποιες εμφανίσεις στην τηλεόραση αλλά εντάξει. Έχω γεννηθεί Νέα Υόρκη, μεγάλωσα εκεί και πιτσιρικάς το 1999-2000 ήρθα στην Ελλάδα και μετά πηγαινοερχόμουν. Από το 2016 είμαι μόνιμα Ελλάδα και από τότε ξεκίνησα να γράφω στα Ελληνικά. Είχα το όνειρο να πετύχω στο εξωτερικό και αυτό δεν έγινε ποτέ. Μετά μου έδωσε εδώ ένας ράπερ να τα μεταφράσω στα ελληνικά αλλά είναι πολύ δύσκολη γλώσσα πραγματικά. Στο φινάλε ακολουθείς τον τρόπο της ζωής που εκφράζεις μέσα από τα τραγούδια σου. Δεν είναι για όλους το ίδιο, εμένα μου αρέσει να περνάω καλά και εγώ και ο κόσμος», είχε δηλώσει.

Στη συνέχεια ο Mad Clip αποκάλυψε την ηλικία του. «Είμαι 34 χρονών αλλά έχω baby face».

Λίγο πριν φύγει από το Καλό Μεσημεράκι ο Mad Clip, θέλησε να χαιρετήσει τον Νίκο Μουτσινά και ανέφερε πως έχει αντισώματα αφού έχει περάσει κορονοϊό.

«Έχω αντισώματα, πέρασα κορονοϊό φίλε είμαι άτρωτος»... 

Πηγή: ieidiseis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)