Tελικά δεν είπε όλη την αλήθεια η διοίκηση του Νοσοκομείου «Παπανικολάου» για τη σοβαρότητα της βλάβης που παρουσιάστηκε στην ηλεκτροδότηση του νέου κτιρίου του νοσοκομείου όπου βρίσκονται τα χειρουργεία, τα επείγοντα, οι αξονικοί τομογράφοι και η Β’ ΜΕΘ. Δεν είπε ότι είχε ενημερωθεί από την αρμόδια υπηρεσία για την επισφάλεια που προέκυπτε και την απειλή διακοπής σε περίπτωση βλάβης της γεννήτριας καθώς δεν υπήρχε άλλη εναλλακτική για συνεχή ηλεκτροδότηση. Κούφια λόγια ήταν οι αναφορές της διοίκησης για «ανυπόστατες καταγγελίες», για να μην αναφέρουμε το «μπέρδεμα» με ιδιωτικό διαγνωστικό κέντρο και τον περίεργο διαχωρισμό για τους ανασφάλιστους (τον οποίο ευτυχώς δεν δέχθηκε τελικά η διοίκηση).
Η «Εφ.Συν.» έθεσε τα στοιχεία που διαθέτει υπόψη του προέδρου της Ενωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Θεσσαλονίκης, Χρήστου Καραχρήστου, ο οποίος σχολίασε πως «τα γεγονότα συνολικά είναι ανατριχιαστικά»! Και ποια είναι αυτά τα γεγονότα; Σύμφωνα με απολύτως διασταυρωμένες πληροφορίες, συνέβησαν τα εξής το διήμερο χωρίς ρεύμα:
Το πρωί της Δευτέρας, περίπου τέσσερις ώρες μετά τη διαπίστωση της βλάβης, τη διακοπή του ρεύματος και την έναρξη λειτουργίας της γεννήτριας, κλήθηκε συνεργείο ιδιωτικής εταιρείας, ο εργολάβος, δηλαδή, που έχει αναλάβει τη συντήρηση των γεννητριών, αλλά και το -επίσης- εξωτερικό συνεργείο που είναι υπεύθυνο για τη συντήρηση των ηλεκτρομηχανικών εγκαταστάσεων προκειμένου να δουν αν υπήρχε δυνατότητα εφεδρικής παροχής ηλεκτρικού ρεύματος.
Ενώπιον του τεράστιου προβλήματος και της αδυναμίας των ιδιωτών να εντοπίσουν πού βρισκόταν η βλάβη επικοινωνούν με τον ΔΕΔΔΗΕ ζητώντας επειγόντως -όπως και έπρεπε δηλαδή- να σταλεί συνεργείο με ειδικό μηχάνημα προκειμένου να εντοπιστεί πρώτα το σημείο της βλάβης, για να διορθωθεί στη συνέχεια. Ο ΔΕΔΔΗΕ επικαλέστηκε, σύμφωνα με πηγές του νοσοκομείου, «φόρτο εργασίας»! (Σημ.: Αλήθεια -και αφήνοντας ασχολίαστο προσώρας το γεγονός ότι το νοσοκομείο διαθέτει δίκτυο που έχει αναθέσει σε εργολάβους-, ο ΔΕΔΔΗΕ δεν συνεκτίμησε ότι η κλήση γινόταν από δημόσιο νοσοκομείο και προέταξε άλλες προτεραιότητες; Μπορούν για μια στιγμή να σκεφτούν τι θα συζητούσαμε σήμερα αν είχε υπάρξει διακοπή παροχής για ένα τέταρτο λόγω βλάβης και στη γεννήτρια;)
Τότε, ενώπιον του προφανούς αδιεξόδου, ο ιδιώτης εργολάβος αποφασίζει να φέρει από την Αθήνα ειδικό μηχάνημα για τον εντοπισμό της βλάβης, αφού τέτοιο μηχάνημα δεν υπήρχε στη Θεσσαλονίκη. Δεν χρειάζεται πολλή φαντασία για να υπολογίσει κανείς πόσες ώρες χρειάστηκαν να έρθει το μηχάνημα στη Θεσσαλονίκη αφού η βλάβη εντοπίστηκε την επόμενη μέρα -μέρα γενικής εφημερίας!- και διορθώθηκε αργά το απόγευμα της Τετάρτης. Γι’ αυτό και οι γιατροί μάς δήλωναν από την πρώτη στιγμή «πήγε η ψυχή μας στην Κούλουρη».
Ολα αυτά, αλήθεια, η διοίκηση τα θεωρεί ήσσονος σημασίας και εγκαλεί μάλιστα για «ανυπόστατες καταγγελίες»; Αλήθεια, η 3η ΥΠΕ, το υπουργείο Υγείας έχουν αντιληφθεί τι ακριβώς συνέβη; Τι συνέβη στο ίδιο νοσοκομείο όπου πέρυσι σημειώθηκε μια τραγωδία και η πνευμονολογική κλινική είναι ακόμη νταμάρι;
Και, δυστυχώς, εδώ που φτάσαμε -αν και όπως φαίνεται ο κατήφορος για το ΕΣΥ δεν έχει τελειωμό- δεν περιμέναμε να δοθούν στοιχεία για το τι συνέβη με τις εξετάσεις αξονικού που η διοίκηση θεωρεί απλώς «εξαίρεση» ότι δεν μπορούσαν να γίνουν και ότι έγινε «διαχείριση» με τη συνεργασία (σωστά) άλλων νοσοκομείων. Θα άξιζε όμως, για παράδειγμα, να εξηγηθεί γιατί αρχικά είχε αναφερθεί ότι οι ανασφάλιστοι θα εξυπηρετούνταν μόνο στον «Αγιο Δημήτριο» και στο «Ιπποκράτειο»; Το ιδιωτικό διαγνωστικό που αρχικά αναφερόταν -και ύστερα εξαφανίστηκε- είχε αρνηθεί να δεχθεί ανασφάλιστους; Μια απάντηση θα μας επέτρεπε να δούμε κατάματα τι χρώμα έχει το κοντινό μέλλον για τους… ανασφάλιστους.
Πηγή: efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου