Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2023

ΑΝΕΣΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ:Ένα μεγάλο Αντίο στον φίλο Νίκο Σκουλά

Μας έφυγε και ο φίλος μας και σύντροφος Νίκος Σκουλάς υπουργός γενικός γραμματέας στον ΕΟΤ  κλπ

ήταν ο σύντροφος του Ανδρέα Παπανδρέου και από τα χρόνια της χούντας στον Καναδά κλπ






Τον Νικό τον Γνώρισα στην πρώτη κυβέρνηση του πασοκ στα Καμένα Βούρλα όταν εγώ σαν Αντιδήμαρχος ήμουν σε ένα συνέδριο για τις ιαματικές πήγες και Νίκος από πλευράς ΕΟΤ .

Εκεί και για πολλά χρόνια ήμασταν φίλοι και μαζί αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε για την ανάπτυξη των ελληνικών λουτροπόλεων τον Σύνδεσμο Δήμων και Κοινοτήτων ιαματικών πηγών Ελλάδας με δήμους που στην επικρατεί τους είχαν ιαματικές πήγες .

θυμάμαι που μου είπε Ανέστη από σήμερα να είσαι αυτός που νομίζω ότι θα καταφέρεις να κάνεις αυτόν τον οργανισμό μεγάλο και αναπτυξιακό και τα λουτρά αν είναι δυνατόν να περάσουν από τον ΕΟΤ στα χεριά των δήμων .

 Και τώρα που κάναμε τον πανελλήνιο σύλλογο ιαματικών πηγών πάντα είχαμε επαφή αυτός στην Κρήτη και εγώ στην Θεσσαλονίκη και μου έλεγε χαρά στο κουράγιο σου .

Να πω στον φίλο μου τον Νικό καλό του ταξίδι .

 Νικό όσο και εμείς όσο θα  ζούμε πάντα θα σε θυμάμαι για τον αγώνα που κάναμε και με το πασοκ και ευχαριστούμε για ότι προσέφερες σε αυτήν την προσωρινή ζωή που όλοι περνάμε .

 Το συγγραφικό σου έργο θα μείνει για πολλά χρόνια στην παιδιά της Ελλάδας και όχι μόνο .

Σε θυμάμαι  που όταν ερχόσουν στην Θεσσαλονίκη και να στο Ράδιο Φωνή της Τούμπας Ανέστη ήρθα για να τα πούμε με κάποια συνέδρια που γίνονταν στην Θεσσαλονίκης

Στο καλό Φίλε Νίκο  

ΑΝΕΣΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ 

1 σχόλιο:

  1. Τον Νίκο τον γνώρισα την εποχή που ήταν στο Τοροντο, θα τον θυμάμαι πάντα.καλό παράδεισο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)