Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2024

Σαλμάς: Αντισυνταγματική η απόφαση διαγραφής μου, η Μενδώνη «πέταξε» διπλάσια προσφορά για τα κυλικεία

 Σαλμάς: Αντισυνταγματική η απόφαση διαγραφής μου, η Μενδώνη «πέταξε» διπλάσια προσφορά για τα κυλικεία

 

 Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που έχουν ιδιοκτησιακή αντίληψη της παράταξης, είπε ο ανεξάρτητος βουλευτής, ο οποίος έκανε αναφορά και στον γιο του Κυριάκου Μητσοτάκη, Κωνσταντίνο.

Δεν παραδίδω την έδρα μου, θα κινηθώ ως ανεξάρτητος βουλευτής, ξεκαθάρισε ο Μάριος Σαλμάς, μετά τη διαγραφή του από τη Νέα Δημοκρατία, χαρακτηρίζοντας «αντισυνταγματική» την απόφαση. Κληθείς να σχολιάσει τα περί μετακίνησής του σε άλλο κόμμα, αρκέστηκε να πει ότι «δεν είναι αυτή η σκέψη μου, η πρώτη...», ενώ εξαπέλυσε πυρά κατά της Λίνα Μενδώνη για την υπόθεση των κυλικείων, ισχυριζόμενος ότι «υπήρχε διπλάσια προσφορά», αλλά η υπουργός Πολιτισμού «την πέταξε».

«Κανείς δεν γνωρίζει γιατί διαγράφηκα. Ούτε η Επιτροπή Δεοντολογίας (γνώριζε), όπου κλήθηκα για να δώσω εξηγήσεις. Για αυτό η συνάντηση διήρκεσε 48 δευτερόλεπτα. όταν πήγα, ρώτησα τον κ. Τραγάκη. γιατί με καλέσατε για να με διαγράψετε. Μου απάντησε "παιδί μου, εσύ θα μας πεις". Του είπα, "να σας πω εγώ γιατί με καλέσατε;". "Πες μας ό,τι θες" μου ανταπάντησε. Όταν επέμεινα, μου έδωσε ένα χαρτί με δυο άρθρα, περί αντισυναδελφικής και αντικοινοβουλευτικής συμπεριφοράς. Ρώτησα ποιον συνάδελφος εξέθεσα, ποια συμπεριφορά μου ήταν αντικοινοβουλευτική. Δεν πήρα απάντηση και σηκώθηκα και έφυγα. Μέχρι τώρα, όταν ένας βουλευτής διαγραφόταν, ξέραμε (...) τον λόγο. Στην περίπτωσή μου, διαγράφηκα για τις ιδέες μου και τις απόψεις μου. Είναι μία αντισυνταγματική η απόφαση», ανέφερε ο κ. Σαλμάς.

«Ο γιος Μητσοτάκη προανήγγειλε τη διαγραφή μου»

«Όποιος έχει ιδιοκτησιακή αντίληψη της παράταξης, κάνει λάθος. Και υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που έχουν ιδιοκτησιακή αντίληψη. Τα παιδιά μου είδαν στο Instagram την ανάρτηση του γιου του πρωθυπουργού, από το Σάββατο, να προαναγγέλλει ότι διαγράφομαι ... Με ρώτησαν, γιατί ο γιος του πρωθυπουργού ανακοίνωσε από την Αμερική ότι διαγράφεσαι; Στην πολιτική είναι λάθος και έγκλημα αν θεωρήσεις ότι σου ανήκει ο κόσμος που περιστασιακά σε εμπιστεύεται, Εμείς υπηρετούμε τον κόσμο», εξήγησε ο Μάριος Σαλμάς.

Απαντώντας στα περί φλερτ με άλλα κόμματα, τόνισε: «Ούτε τους ξέρω τους ανθρώπους, ούτε τους έχω συναντήσει ποτέ, τους σέβομαι. Δεν είναι αυτή η σκέψη μου, η πρώτη».

Ο Μάριος Σαλμάς ξεκαθάρισε πως δεν θα παραδώσει την έδρα του και θα συνεχίσει ως ανεξάρτητος βουλευτής.

Πυρά κατά Μενδώνη: «Υπήρχε διπλάσια προσφορά για τα κυλικεία»

Στη συνέχεια εξαπέλυσε πυρά κατά της Λίνα Μενδώνη, τονίζοντας: «Είπα στον κ. Μητσοτάκη όταν δεν μπορώ να δεχτώ μία εταιρεία να παίρνει στην ελάχιστη τιμή όλα τα κυλικεία των αρχαιολογικών χώρων. Η κ. Μενδώνη χθες είπε "δεν με νοιάζει η τιμή, με νοιάζει να είναι καλά τα κυλικεία". Ποιος της έδωσε τη δυνατότητα να υποτιμά έτσι τα χρήματα του ελληνικού λαού; Είχε διπλάσια προσφορά και την πέταξε με φωτογραφικό όρο ίδια διαθετικά κεφάλαια (...) που δεν υπάρχει σε κανέναν διαγωνισμό».

Σύμφωνα με τον ανεξάρτητο βουλευτή «η αφορμή ήταν ότι είπα σε πρωινή συνέντευξη: διαχρονικά 80 νοσοκομεία δίνουν τα κυλικεία τους, κάθε διοικητής περιγράφει τους όρους. Αυτό δεν πρέπει να τελειώσει σε μια Ελλάδα που ταλαιπωρήθηκε; Είναι δύσκολο να καθίσει ένας υπουργός και να βάλει τους όρους;». 

Πηγή: dnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)