Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024

Νίκος Παρούτογλου: Η ανάπλαση στον κόμβο για Εξαπλάτανο, οι αναγκαίες αποσαφηνίσεις και το δίκιο των πολιτών...



Αγαπητοί συνδημότες

Τις περισσότερες φορές, καθίσταται αναγκαία η αναλυτική επεξήγηση-παρουσίαση των γεγονότων, των έργων και του τρόπου που εξελίσσονται!

Ξανά και ξανά!

Ιδιαίτερα όταν δυσκολεύουν την καθημερινότητα των δημοτών και δημιουργούν ασφυκτικές συνθήκες!

Ταυτόχρονα και συνθήκες παραπληροφόρησης.

Ένα τέτοιο φαινόμενο καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε, στο έργο ανάπλασης του κόμβου προς τον Εξαπλάτανο.

Ένα έργο χρήσιμο, που δημιουργεί όμως τεράστιες γκρίνιες και ερωτηματικά!

Καταρχάς για τις αστοχίες στον σχεδιασμό, το κυκλοφοριακό κομφούζιο που προκαλεί τις ώρες αιχμής, την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, κυρίως όμως τον κίνδυνο τροχαίων ατυχημάτων !

Θέλω να αναδείξω  την παραδοχή του δίκιου των πολιτών !

Δεν είναι στιγμές  ανέξοδου λαϊκισμού και καταγγελτικότητας, όμως θεωρώ απαραίτητο να τοποθετηθώ για πολλοστή φορά, αφού αποτελεί ευθύνη και υποχρέωσή μου.

Το έργο προϋπολογισμού 2283819,35€, ωρίμασε μελετητικά το 2022,δημοπρατήθηκε στις 18/05/2023, υπεγράφη η σύμβαση στις 07/02/2024 και η περαίωση του έργου θα γίνει στις 07/12/2025

Από τους όρους της σύμβασης, ήταν αδύνατη η οποιαδήποτε παρέμβαση από πλευράς μας.

Σε διαφορετική περίπτωση,αλλαγών και ανατροπών, θα υπήρχαν σοβαρές συνέπειες για τον Δήμο!

Ήμασταν λοιπόν υποχρεωμένοι σε αυτό το πλαίσιο, να διαχειριστούμε έναν σχεδιασμό που προβληματίζει.

Δεν επιχειρώ με αυτή την ανάρτηση να αποποιηθώ ευθύνες!

Αντίθετα.

Αναλαμβάνουμε ότι μας αντιστοιχεί και ταυτόχρονα απευθυνόμενοι στην τοπική κοινωνία, ξεκαθαρίζουμε πως προχωράμε στον μέγιστο βαθμό τον τερματισμό της ταλαιπωρίας, μέσω φυσικά της παράδοσης τουλάχιστον του κεντρικού δρόμου.

Οι παρεμβάσεις που έγιναν εκεί ήταν οι εξής : Καθαιρέσεις και διαμόρφωση νέων πεζοδρομίων από την πλευρά των σχολείων , κατασκευή δικτύων ομβρίων υδάτων , αντικατάσταση δικτύου ύδρευσης.

Ακολουθούν καθαιρέσεις και διαμόρφωση πεζοδρομίων από την πλευρά του ΚΤΕΛ, ποδηλατόδρομος, χώρος αναψυχής, διαμόρφωση διαβάσεων,τοποθέτηση φωτιστικών LED, υπαίθριων καθιστικών, ζωνών πρασίνου, υπαίθριου γυμναστηρίου και δενδροφύτευσης.

Το έργο θα ολοκληρωθεί με τις παρεμβάσεις περιμετρικά των σχολείων και μες τις διαμορφωσεις πεζοδρομίων επι της οδού Κ. Γαρέφη.

Παράλληλα , σχεδιάσαμε και βρήκαμε την λύση για τα βαρέα οχήματα , με περιφερειακό δρόμο που θα οδηγεί στον κόμβο της Υδράιας και συντάσσουμε ήδη την μελέτη.

Θέλω να σημειώσω, πως οποιεσδήποτε δυσλειτουργίες επιβεβαιώνονται μετά την ολοκλήρωση, θα ανασχεδιάζονται μέσα από κοινωνική διαβούλευση και νομιμοποίηση.

Ο μόνος αλάθητος δρόμος, είναι ο δρόμος της συμμετοχικότητας και της συναπόφασης!

Ζητάμε την κατανόηση των δημοτών μας, υποσχόμενοι το συντομότερο δυνατό , τον τερματισμό της ταλαιπωρίας και της επικινδυνότητας.

Σας ευχαριστώ.

4 σχόλια:

  1. Από ένα μέτρο να έκανε ό εργολάβος θα είχε τελειώσει κατάντια είναι αυτό ή δημοτική αρχή πετάει χαρταετό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο σχεδιασμος του εργου ειναι κατα την γνωμη μου λαθος,τοσο στα γεωμετρικα του στοιχεια οσο και στην διαδικασια εφαρμογης του. Κατ αρχας επρεπε να γινει μια μελετη περιβαλλοντικων επιπτωσεων και να τεθει υπ οψιν των πολιτων και των κοινωνικων ετερων, ωστε εξ αρχης να γνωριζουν τι σχεδιαζεται να γινει και ποση ταλαιπορεια θα υποστουν. Μετα επρεπε να κληθουν να εκφρασουν την αποψη τους οι συλλογοι που εχουν το αναλογο γνωστικο αντικειμενο, πρωτιστως ο συλλογος μηχανικων Αλμωπιας. Ας μας πει η δημοτικη Αρχη ποιος συγκοινωνιολογος εχει ασχοληθει και εχει προσυπογραψει την μελετη, γιατι η τεχνικη υπηρεσια του Δημου δεν νομιζω οτι ειναι σε θεση ,δεν υπαρχει εξ αλου και ο καταλληλος μηχανικος μελετητης, να κανει μια τετοια μελετη. Θεωρω οτι το εργο πρεπει να αλαξει σχεδιασμο και να τροποποιηθει ως προς την γεωμετρια του. Δεν εχει ληφθει μεριμνα για τα βαρεα και συρομενα φορτηγα αυτοκινητα και οπως μας λεει ο αγαπητος Δημαρχος τωρα γινεται η κυκλοφοριακη μελετη αυτων, αν ειναι δυνατον. Ισως πρεπει να ξαναδει η Δημοτικη Αρχη την κατασκευη εναεριας γεφυρας που δημοπρατηθηκε επι Δημαρχιας Χρηστου Μπινου και ακυρωθηκε, επισης ας σκεφθουν πιθανη υπογεια διαβαση στο υψος του Κτελ, ειναι μια καλη λυση. Γενικα θεωρω οτι ειναι ενα προχειρα μελετημενο και σχεδιασμενο εργο με πιθανη δυσλειτουργια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φταιει αυτος...φταιει αυτη....φταινε και οι αλλοι. Μονο εγω δεν φταιω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δήμαρχε ιδιωτικοποίησε το δρόμο να βάλουν διόδια να πηγαίνουν όλοι από Ξιφιανή - Χρυσή να σταματήσουν τη γκρίνια.
    Χώρια ότι θα πλενει επιτέλους το δρόμο ο ιδιώτης που έχει χρόνια να πλυθεί. Σαν τους κάδους που μοσχοβολανε πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)