Μοιράζει χρήμα το υπουργείο Ανάπτυξης στα τηλεοπτικά κανάλια για... διαφήμιση κατά της ακρίβειας - ενός προβλήματος που η κυβέρνηση Μητσοτάκη αδυνατεί να αντιμετωπίσει, από το 2021.
Σύμφωνα με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ των datajournalists, το υπουργείο θα διαθέσει 8,2 εκατομμύρια ευρώ σε οκτώ τηλεοπτικούς σταθμούς. Τα πρώτα 3,7 εκατ. ευρώ, μάλιστα δόθηκαν ήδη στις 10 Μαρτίου, με απόφαση του αρμόδιου υπουργού Τάκη Θεοδωρικάκου.
Το υπουργείο Ανάπτυξης, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, κοινοποίησε την υλοποίηση της 1ης φάσης της «Διαφημιστικής καμπάνιας στο πλαίσιο των μέτρων για την προστασία του καταναλωτή με στόχο την καταπολέμηση της ακρίβειας και του πληθωρισμού».
Η συνολική εκτιμώμενη αξία της 1ης φάσης ανέρχεται σε 3,7 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Όπως αναφέρεται στην σχετική απόφαση, η καμπάνια θα γίνει με την υποστήριξη της εταιρείας «MEDIATECH ΑΕ» στα τηλεοπτικά Μέσα πανελλαδικής κάλυψης καθώς και στα τηλεοπτικά Μέσα Αττικής, Θεσσαλονίκης και Περιφέρειας.
Όπως αναφέρουν οι datajournalists, η υλοποίηση του έργου θα διαρκέσει 50 ημέρες αλλά με δυνατότητα επέκτασης έως και 31 Δεκεμβρίου 2025.
Από τα 3 εκατ. ευρώ της α’ φάσης (3,7 με ΦΠΑ) που ήδη ξεκινά, τα πανελλαδικής εμβέλειας κανάλια θα εισπράξουν σχεδόν τα μισά. Και συγκεκριμένα 1,75 εκατ. ευρώ, δίχως να συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ. Μάλιστα, χρήματα θα λάβουν και τα τέσσερα κανάλια της ΕΡΤ.
Τα κανάλια θα λάβουν:
- ΣΚΑΪ 260.000 ευρώ
- ΑΝΤ1 300.000 ευρώ
- STAR 300.000 ευρώ
- ALPHA 300.000 ευρώ
- OPEN 120.000 ευρώ
- ΜΕGA 300.000 ευρώ
- ΕΡΤ 1,2,3, NEWS 126.000 ευρώ
- Μακεδονία TV 40.000 ευρώ
Το υπόλοιπο πόσο, μέχρι τα 3 εκατ. (3,7 εκατ. με ΦΠΑ) θα λάβουν δεκάδες κανάλια τοπικής εμβέλειας, με πολύ μικρότερα κονδύλια.
Τα περιφερειακά κανάλια της Αττικής θα μοιραστούν 137.000 ευρώ, της Θεσσαλονίκης 28.000 ευρώ και της Περιφέρειας 780.000 ευρώ.
Να σημειωθεί ότι η αρχική απόφαση για τη διαφήμιση της ακρίβειας εκδόθηκε στις 28 Νοεμβρίου 2024, και «η συνολική επιλέξιμη δημόσια δαπάνη έως 31 Δεκεμβρίου 2025 ανέρχεται σε 8,18 εκατ. ευρώ».
Στόχος της νέας «λίστας Πέτσα», όπως αναφέρεται, είναι: «Η διαφημιστική καμπάνια του Υπουργείου Ανάπτυξης με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους και την ενημέρωση τους για τα εργαλεία και τα μέσα σύγκρισης τιμών βασικών καταναλωτικών αγαθών, και ιδίως την πλατφόρμα "e-καταναλωτής". Περιλαμβάνει την προβολή στα ΜΜΕ και συγκεκριμένα προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων σε τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας, σε περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς, σε ραδιοφωνικούς σταθμούς, καταχωρήσεις σε ημερήσιο και κυριακάτικο τύπο, υπαίθρια διαφήμιση, αφίσες και banners σε ιστότοπους».
Πηγή: efsyn.gr
Άντε να λαδώδουν τ' αντεράκι τους πάλι τα πετσομπουκωμένα της όμορφης πόλης μας κι ας είναι Σαρακοστή και νηστεύουν, καθότι πολύ θρήσκα.
ΑπάντησηΔιαγραφή