Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Απάντηση Λάζαρου Πολατιάν σε δημοσίευμα




Αναφορικά με την ψευδέστατη,ανυπόστατη και συκοφαντική για το πρόσωπο μου δημοσίευση στο Blog του Σ.Φ. ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΕΛΛΑΣ στις 20-10-2011
συνέντευξης τύπου του κ. Κούλη Σταύρου και τους αναληθείς του χαρακτηρισμούς, αναφορές , σχόλια ,υπόνοιες κ.λ.π., δηλώνω ότι έχω αναθέσει ήδη σε δικηγορικό γραφείο να συντάξει μήνυση κατά του εν λόγω κυρίου ,αλλά και κατά παντός υπευθύνου, προς αποκατάσταση της αλήθειας ,της τιμής και της υπόληψης μου . Δηλώνω ότι ουδέποτε ενέπλεξα τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες με την εν γένει ενασχόληση μου με τη Διαιτησία, την οποία υπηρέτησα ως εν ενεργεία διαιτητής από το 1986 και υπηρετώ σήμερα από το πόστο του Προέδρου της Επιτροπής Διαιτησίας της Ε.Π.Σ. Ν.Πέλλας με ευσυνειδησία , ανιδιοτέλεια και με σκοπό την αναβάθμιση της.

Όλα όσα αναφέρει ή υπονοεί για το πρόσωπο μου ο ανωτέρω κύριος έχουν σκοπό τον διασυρμό μου στο Ν. Πέλλας και πανελληνίως και προκαλώ όποιον έχει το παραμικρό στοιχείο όσον αφορά την τιμιότητα, την αμεροληψία και την ανιδιοτέλεια μου να το ανακοινώσει επισήμως και να το καταθέσει στην αρμόδια Εισαγγελία. Οι συκοφάντες και οι λασπολόγοι θα λογοδοτήσουν άμεσα.


Γιαννιτσά, 24 Οκτωβρίου 2011
Ο Πρόεδρος Επιτροπής Διαιτησίας
Ε.Π.Σ. ΠΕΛΛΑΣ

Πολατιάν Λάζαρος


1 σχόλιο:

  1. γιατι δεν δημοσιυσατε το σχολιο μου που αφορα την διαμαχη πολατιαν κουλη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)