του οδικού άξονα Νάουσα – Έδεσσα ( ανισόπεδος
κόμβος Έδεσσας στο ύψος των Σεβαστειανών) που αποτελεί κάθετο άξονα στην
Εγνατία από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
Συνεργασία με τον περιφερειάρχη και
τον αντιπεριφερειάρχη έργων για να εξεταστεί η δυνατότητα χρηματοδότησης των
οδικών παρακάμψεων Γιαννιτσών και Χαλκηδόνας από τις εκπτώσεις των οδικών έργων
της Περιφέρειας.
Ο άξονας
Νάουσα- Έδεσσα ( ανισόπεδος κόμβος Έδεσσας στο ύψος των Σεβαστειανών επί της
υπό μελέτη οδού Μαυροβούνι- Νότια παράκαμψη Έδεσσας ) έχει μήκος 20 m και περιλαμβάνει ένα ανισόπεδο κόμβο
( Α/Κ Έδεσσας) και 5 ισόπεδους κόμβους (Σεβαστειανά , Λουτροχώρι, Επισκοπή, Κοπανό, Χαρίεσσα) συνδεόμενη με το υπό παράδοση τμήμα Νάουσα- Πατρίδα μέσω του ανισόπεδου κόμβου της
Νάουσας ( που θα δημοπρατηθεί με άλλο έργο).
Η κατασκευή του έργου έχει προϋπολογισθέν κόστος 100 εκατομμύρια ευρώ και κόστος μελέτης 2,4 εκατομμύρια ευρώ.
Η οριστική
μελέτη έχει δημοπρατηθεί με μεγάλη συμμετοχή ενδιαφερομένων εταιριών.
Αναμένεται να ανατεθεί ως τον Μάιο με Ιούνιο 2017 με υφιστάμενη πίστωση.
Η Πέλλα
πρέπει να βγει από την συγκοινωνιακή απομόνωση. Η χρηματοδότηση των ώριμων μελετητικά οδικών παρακάμψεων Χαλκηδόνας και
Γιαννιτσών, η ένταξη στον στρατηγικό σχεδιασμό και χρηματοδότηση του
προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης – Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών με παράκαμψη
προς Αριδαία, η μελετητική ωρίμανση των τμημάτων Νάουσα- Έδεσσα και Μαυροβούνι-
Νότια παράκαμψη Έδεσσας και η ένταξη σε προγράμματα των μελετών για την
βελτίωση των εξόδων προς τον Βορρά ( Ευζώνους) μέσω Αρχαγγέλου – Αξιούπολης και
Γιαννιτσών-Γουμένισσας είναι απολύτως
αναγκαία έργα για να αρθεί η παντελής απουσία της Πέλλας από όλους τους
Εθνικούς σχεδιασμούς επί πολλές δεκαετίες.
Η
συστράτευση όλων προς την κατεύθυνση αυτή είναι απολύτως αναγκαία.
Ο βουλευτής
και ο αντιπεριφερειάρχης έργων της Περιφέρειας Γιάννης Γιώργος συμφώνησαν σε
συνεχή συνεργασία για να υπάρξουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στον τομέα
αυτό. Ακόμη συνεχής είναι η συνεργασία του βουλευτή με τους αρμόδιους Υπουργούς
για την διερεύνηση δυνατοτήτων χρηματοδότησης των έργων που ωριμάζουν.
Γιάννη άσε τα μεγαλεπήβολα σχέδια, άσε τις βελτιώσεις και τις Εγνατίες μέσω Αρχαγγέλου και στείλτε κανένα ευρώ να κλείσετε τις τρύπες του δρόμου πριν σακατέψουμε τελείως τα αυτοκίνητά μας. οι προηγούμενοι κάτι κάναν και βελτίωσαν κατά κάποιον τρόπο το δρόμο. Έδωσαν και 1 εκατομμύριο ευρώ για τον δρόμο Αρχαγγέλου – Λιβάδια. Από σένα δεν έχουμε δει ούτε 1 ευρώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήοχι ρε έχω ΕΝΣΤΑΣΗ (και αν θες σου δινω και ονοματεπώνυμο). Να μην γινει ποτέ αυτή η αηδία που διαβάζω. Ακου εκεί ΙΣΟΠΕΔΕΣ διασταυρώσεις σε Σεβαστιανά, (Ριζό;;; με ελικόπτερο;;;;) Λουτροχώρι, Κοπανό, Χαρίεσα. Δηλαδή θα φτιάξουμε και αλλες καρμανιόλες για να σκοτώνεται ο κόσμος, όπως έγινε στο Μελίσσι-Μαυροβούνι;;; Στην ισόπεδη διασταυρωση της Καλής μπαζώσαμε με χιλιάδες κυβικά χώμα για να την κανουν ισόπεδη, ενώ άνετα γινότανε ανισόπεδη. Στην συνέχεια και ενώ ο δρόμος έχει καμπύλη και δεν έχει επαρκή ορατότητα για προσπέραση και για 2-3 χιλιόμετρα έχει διακεκομένη γραμμή που σου δίνει δικαίωμα να προσπεράσεις και να σκοτωθείς. Παρακάτω κάνανε μιά ανισόπεδη που δεν συνδέεται με την γή αλλά με τον ουρανό. Στην συνέχεια υπάρχουν οι ισοπεδες γυψοχωρίου (με φαναρια) και του Π.Μυλοτόπου. Με τα ίδια χρήματα θα γίνονταν ανισόπεδες και θα τελείωνε η ιστορία, όμως κάνουμε ένα έργο μισό για να το διορθώσουμε και σε δουλειά να βρισκόμαστε και να κονομάμε από την πλάτη του κοσμάκη. Όσο για τις συνδέσεις με το παλιό δίκτυο εκεί γίνεται της κακομοίρας. Αραγε γιαυτά τα ¨εγκληματα¨ θα λογοδοτήσει κάποιος, αφού έχουν σκοτωθεί άνθρωποι και έχουν καταστραφεί περιουσίες;;; Αντι να γινουν το 20 m (χιλιόμετρα θα εννοεί), ας γίνουν τα μισά με τις συγχρονες προδιαγραφές και σε επόμενο στάδιο τα υπόλοιπα.
ΑπάντησηΔιαγραφή