Σάββατο 9 Ιουνίου 2018

Ανδρέας Κόγιος «Εγώ δεν μοίρασα» οικόπεδα στην Αριδαία







ΠΟΙΟΙ ΦΑΓΑΝΕ ΤΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ;


Λάβρος προς όσους βρήκαν την ευκαιρία να τον σχολιάσουν ποικιλότροπα ,
μετά την έκπτωση του από το αξίωμα του δημοτικού συμβούλου , ο Ανδρέας Κόγιος. Με τον δικό του τρόπο     τους απαντά πολύ εύστοχα. Επαναφέρει όμως και ένα θέμα  για το οποίο οφείλει να δώσει εξηγήσεις. Λέει μεταξύ άλλων ότι αυτός δεν χάρισε  σε κανένα  οικόπεδο ή έκταση . Ποιοι είναι αυτοί; Οφείλει έστω και τώρα να τους κατονομάσει. Στις αρχές την θητείας αυτής της δημοτικής αρχής είχε αναφερθεί στο θέμα των οικοπέδων , αλλά σταμάτησε πολύ ξαφνικά


ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ

 τα βαγόνια της Αλμωπίας ,στις γνωστές γραμμές του τρένου της Καρατζόβας .
Αγαπητοί φίλοι και συνδημότες
δεν είχα καταλάβει τόσα χρόνια που ασχολήθηκα με την τοπική αυτοδιοίκηση ότι το πρόβλημα της δυσλειτουργίας του Δήμου Αριδαίας και νυν Δήμου Αλμωπίας ήμουν εγώ .
Τώρα που δεν υπάρχει αυτό το μεγάλο εμπόδιο , ελπίζω να προχωρήσουν όλα μπροστά για το καλό του τόπου  .
Όμως να θυμίσω στους βαγονάτους της Αλμωπίας , ότι  δεν μοίρασα οικόπεδα ,δεν μοίρασα εκτάσεις για να καρπωθώ ψηφοθηρικά .
Οι προτάσεις και οι θέσεις μου στα Δημοτικά Συμβούλια ,είναι καταγεγραμμένες στα πρακτικά των δημοτικών συμβουλίων .
Ευχαριστώ όλους όσους με στήριξαν τόσα χρόνια !!!
Δεν αλλάζει τίποτε σε ότι αφορά εμένα τον ίδιο, αφού οι απόψεις  και οι προτάσεις  μου θα είναι διαρκώς μπροστά στην κοινωνία , για το καλό της Αλμωπίας και της Ελλάδος .

Ευχαριστώ από Καρδιάς
Ανδρέας Κόγιος





 


3 σχόλια:

(3)