Τρίτη 10 Ιουλίου 2018

Επιστολή της κ. Αγγελικής για τον πρόεδρο της φιλοζωικής Η ΕΛΠΙΔΑ



Λοιπόν κύριε πρόεδρε του φιλοζωικού η ΕΛΠΙΔΑ  ικανοποιηθήκατε που καταφέρατε  μέσα σε λίγους μόνο μήνες να αποτελειώσετε το άτυχο σκυλί που οδηγήσατε σαν αρνί στο σφαγείο, γιατί όχι μόνο το μαζέψατε, αλλά το κλείσατε και στο κλουβί  σαν να ήταν ο χειρότερος εγκληματίας, αλλά εσείς κοιτούσατε μόνο τη βόλεψή σας.
Πόσο θα άντεχε ένα σκυλί που γεννήθηκε και  μεγάλωσε  ελεύθερο; Δεν σεβαστήκατε την υγεία μου  ούτε εκτιμήσατε ότι ήμουν παρούσα σε όλες σας τις εκδηλώσεις. Μετά θέλετε να αποκτήσετε μέλη. Λάθος κ. πρόεδρε. Τα μέλη δεν τα αποκτάς με  τέτοιες συμπεριφορές. Αντίθετα τα απομακρύνεις. Τελικά με την πράξη σας αυτή αποδείξατε ότι είστε οι  χειρότεροι  εχθροί  μου.Το ίδιο συνέβη και παλιά όταν σκοτώσατε  το σκυλί που κρατούσα στο μαγαζί μου, επειδή δήθεν ενοχλούσε το δικό σας. Και εγώ τώρα με την σειρά μου σας εύχομαι ολόψυχα  την απάντηση  και τον πόνο που μου δώσατε να τα πάρετε απλόχερα από τον Κύριο.  Τελικά δεν υπάρχει ούτε τύψη, ούτε ενοχή . Γιατί αυτά τα συναισθήματα για να τα νοιώσει κάποιος πρέπει να είναι άνθρωπος. .  Ξέρω ότι θα απαντήσεις τα κλασικά σου. Σκέψου ότι κάποια μέρα (ευτυχώς) θα λογοδοτήσουμε όλοι. Και εκεί δεν περνάν οι μαγκιές . Σκέψου ότι δεν υπάρχει κανένα δημιούργημα στον που να μπορεί να κρυφτεί από τον Θεό. κόσμο  Και τώρα πεσμου κύριε πρόεδρε , μήπως τώρα έχει σειρά ο Έκτορας;  Γιατί  όποιο  σκυλί ενοχλεί τα  δικά σου πρέπει  να για να μας θυμίζουν την αχαριστία και την παλιανθρωπιά. θανατώνεται; Αυτό είναι ντεφάκτο σου και σε τιμά πολύ; Κάποτε οι πληγές κλείνουν , αλλά μένουν τα σημάδια . Δεν μπορώ να συνεχίσω. Αναγουλιάζω, μου έρχεται να κάνω εμετό .
‘Όσο για το αν είμαι φιλόζωη ή όχι επειδή το αναφέρατε παλιά , σας απαντώ ότι αυτό το ξέρει  Αυτός που είναι ψηλά και εμένα αυτό μου αρκεί. Αλίμονο στα δυστυχισμένα πλάσματα που περιμένουν από εσένα. Αλίμονο. Τώρα κλείνω την αυλαία ευχαριστώντας με όλη μου τη ψυχή , με όλη μου την καρδιά τον Γούλη  που μου έδωσε τόση μα τόση αγάπη ,που δεν μπορείς να πάρεις από άνθρωπο. Αντίο Γούλη μου. Αντίο καρδιά μου. Αντίο ψυχή μου. Αντίο αγάπη μου. Δεν ξέρω αν υπάρχει παράδεισος για τα ζώα , αλλά αν υπάρχει θα είσαι σίγουρα εκεί.  Συγχώρα με Γούλη μου που δεν μπόρεσα να σε βγάλω από την φυλακή σου

Αγγελική 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)