Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

ΕΡΩΤΗΣΗ Γ. ΚΑΡΑΣΜΑΝΗ ΓΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Με θέμα τις συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων στο Νομό μας κατέθεσε ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας ο Βουλευτής της Ν.Δ. στο Νομό μας Γιώργος Καρασμάνης, στην οποία αναφέρει:
"Με πρόσχημα την αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, αλλά με πραγματικά αίτια την μείωση του λειτουργικού κόστους στον τομέα της παιδείας, .......η Κυβέρνηση κατ΄ εντολή της Τρόικας προχωρά στην κατάργηση και συγχώνευση σχολικών μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, η οποία θα επιφέρει ποιοτική υποβάθμιση και ταλαιπωρία.  
Η Κυβέρνηση αντιμετωπίζει έτσι την παιδεία μόνο με οικονομικά και αριθμητικά κριτήρια κι όχι με παιδαγωγικά και μαθησιακά όπως οφείλει, καταστρέφοντας έτσι ένα ακόμη τομέα του κοινωνικού Κράτους. Μάλιστα δεν λαμβάνει υπόψη τις αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών, των εκπαιδευτικών φορέων και της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Είναι αδιανόητο σε μια εποχή που η Χώρα διέρχεται κρίση αξιών και θεσμών, αντί να επενδύουμε στην εκπαίδευση να την αποδυναμώνουμε στον βωμό των εντολών της Τρόικας.
Οι επιπτώσεις για τους μαθητές θα είναι πολλές και αρνητικές. Χιλιάδες μαθητές θα στριμωχτούν σε μεγάλα τμήματα, λόγω έλλειψης αιθουσών με αποτέλεσμα η εκπαίδευση, η επιτήρηση και η προστασία τους να είναι ανύπαρκτη.
Πολλοί μαθητές κυρίως απομακρυσμένων κι ορεινών περιοχών, θα είναι υποχρεωμένοι να διανύουν καθημερινά τεράστιες αποστάσεις για να μεταβούν στα σχολεία θέτοντας έτσι σε κίνδυνο την ασφάλεια και την σωματική τους ακεραιότητα.
Επιπλέον οι οικογένειες τους θα επιβαρυνθούν ακόμη περισσότερο οικονομικά αφού τα παιδιά τους θα βρίσκονται όλη την ημέρα εκτός σπιτιού.  
Τέλος, η σχολική επίδοση των μαθητών θα επηρεαστεί αρνητικά καθόσον θα ταλαιπωρούνται λόγω των συνεχών μετακινήσεων και του επιβαρυμένου προγράμματος τους. 

ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κα ΥΠΟΥΡΓΟΣ

Α) Τι προτίθεστε να πράξετε σχετικά με τις σχολικές μονάδες του Ν. Πέλλας ;
Β) Για ποιο λόγο η Κυβέρνηση προχωρά σε τέτοιες άμεσες και ανεδαφικές αλλαγές στην εκπαίδευση όταν όλοι είναι αντίθετοι με αυτό όπως τοπικές κοινωνίες, εκπαιδευτικοί φορείς και τοπική αυτοδιοίκηση ;  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)