Σάββατο 13 Μαρτίου 2021

Νέα Σμύρνη: Προφυλακιστέος ο 23χρονος κατηγορούμενος για τον ξυλοδαρμό του αστυνομικού

Νέα Σμύρνη: Προφυλακιστέος ο 23χρονος κατηγορούμενος για τον ξυλοδαρμό του αστυνομικού

Προφυλακιστεος ένας από τους δύο κατηγορούμενους για τον άγριο ξυλοδαρμό του αστυνομικού στη Νέα Σμύρνη.   

Στη φυλακή οδηγείται, μετά την απολογία του στην 14η ανακρίτρια, ο 23χρόνος που κατηγορείται για το αδίκημα της απόπειρας ανθρωποκτονίας εις βάρος του αστυνομικού που ξυλοκοπήθηκε άγρια στη Νέα Σμύρνη

Μαζί του απολογήθηκε και ο 22χρονος συγκατηγορούμενός του, με τον οποίον είχαν συλληφθεί την Τετάρτη το βράδυ, ο οποίος αφέθηκε ελεύθερος με την επιβολή περιοριστικών όρων.

Αν και σε βάρος του 22χρονου είχε ασκηθεί ποινική δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας, τελικώς στην ανάκριση κλήθηκε να απολογηθεί για τα υπόλοιπα κακουργήματα που περιλαμβάνει η δικογραφία σε βάρος του και αφορούν σε εκρηκτικά, καθώς δεν προέκυψε εμπλοκή του στην άγρια επίθεση εναντίον του αστυνομικού. 

Εις βάρος του 22χρονου επιβλήθηκαν οι περιοριστικοί όροι της εμφάνισης ανά τακτά διαστήματα σε Αστυνομικό Τμήμα, απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και χρηματικής εγγύησης 1.000 ευρώ. 

Όπως δήλωσε η συνήγορος του, Άννυ Παπαρούσου, τα τηλέφωνα των δυο νεαρών παρακολουθούνταν από τον περασμένο Ιανουάριο με εισαγγελική διάταξη για λόγους δημόσιας ασφάλειας, όπως είπε και βάσει αυτού του υλικού σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος τους. Σύμφωνα με τη συνήγορο, οι συνομιλίες αυτές μέχρι και σήμερα δεν έχουν εισαχθεί στην δικογραφία. 

Στο μεταξύ συνεχίζονται οι απολογίες ενώπιον της 13ης Ανακρίτριας των επτά κατηγορουμένων που συνελήφθησαν τη νύχτα των επεισοδίων στη Νέα Σμύρνη μεταξύ των οποίων και ο 30χρονος που φέρεται να έριξε τον αστυνομικό από το μηχανάκι, ενώ ήδη έχουν εξεταστεί μάρτυρες που πρότεινε ο 30χρονος. 

Ανασκεύασε ο βασικός μάρτυρας για τον 30χρονο 

«Είδα τον κουνιάδο μου να τρέχει στο μπούγιο αλλά δεν τον είδα να χτυπάει τον αστυνομικό» κατέθεσε στην ανακρίτρια ο άνθρωπος που κατονόμασε τον 30χρονο κατηγορούμενο ως βασικό πρωταγωνιστή στην άγρια επίθεση σε βάρος του 27χρονου μέλος της ομάδας ΔΡΑΣΗ στη Νέα Σμύρνη. 

Το συγγενικό πρόσωπο τού κατηγορούμενου εξετάστηκε χθες από την 13η Τακτική Ανακρίτρια για όσα ισχυρίζεται σε βάρος του 30χρονου κατηγορούμενου για απόπειρα ανθρωποκτονίας, λίγες ώρες πριν ξεκινήσει η απολογία του κατηγορούμενου. 

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο μάρτυρας επιβεβαίωσε πως την ημέρα της διαδήλωσης στη Νέα Σμύρνη είδε τον 30χρονο να εφορμά μαζί με άλλους κατά της ομάδας των αστυνομικών, ενώ δήλωσε πως δεν γνωρίζει αν ήταν ο κουνιάδος του εκείνος που έριξε τον 27χρονο ένστολο από την μηχανή. 

Σύμφωνα με τον μάρτυρα, συνάντησε τον κατηγορούμενο στη Νέα Σμύρνη πριν ξεκινήσουν τα επεισόδια και «του είπα "μη χτυπήσεις κόσμο και αστυνομικούς" και μου απαντάει "γιατί θα με δώσεις στους δικούς σου τους μπάτσους;" και εγώ του απάντησα "ναι" και αμέσως έφυγα για να μην φάω ξύλο από τους αναρχικούς». 

Όπως φαίνεται να κατέθεσε ο μάρτυρας «ξαφνικά άκουσα κάποιον να φωνάζει "έρχονται οι μπάτσοι με τα παπάκια" και τότε κάνανε ντου. Τότε είδα κάποιον να τρέχει προς τη μεριά των αστυνομικών και τους υπόλοιπους να τον ακολουθούν. Είδα και τον κουνιάδο μου μαζί με τον φίλο του να τρέχουν στο μπούγιο αλλά δεν τον είδα να χτυπάει τον αστυνομικό». 

Σε ερώτηση αν αναγνωρίζει τον κουνιάδο του ως αυτόν που έριξε τον αστυνομικό από το μηχανάκι ο μάρτυρας φέρεται να απάντησε: «Δεν γνωρίζω εάν ήταν ο κουνιάδος μου αυτός που έριξε τον αστυνομικό από το μηχανάκι, απλά ο κουνιάδος μου ήταν ανάμεσα στο πλήθος που έτρεξε προς τον αστυνομικό που έπεσε». 

Ο μάρτυρας είπε στη δικαστική λειτουργό πως την επομένη μέρα «πήγα στη ΓΑΔΑ και είπα στους αστυνομικούς ότι στα επεισόδια ήταν ο κουνιάδος μου και ένας φίλος του. Τον κατήγγειλα πριν δω το βίντεο στα κανάλια. Στην Αστυνομία μου έδειξαν ένα βίντεο και τότε αναγνώρισα τον κουνιάδο μου και τον φίλο του στο πλήθος. Όταν αποφάσισα να πάω να καταγγείλω τον κουνιάδο μου δεν φανταζόμουν ότι θα κατηγορηθεί για απόπειρα ανθρωποκτονίας, ούτε ότι τα επεισόδια αυτά θα έπαιρναν τόσο μεγάλη διάσταση». 

Ανέφερε μάλιστα πως πήρε την απόφαση να καταγγείλει τον 30χρονο γιατί «σέβομαι τον νόμο και την τάξη» ενώ επισήμανε: «Εάν είχα οποιαδήποτε αμφιβολία ότι δεν ήταν ο κουνιάδος μου στα επεισόδια θα σας το έλεγα. Πιστεύω ότι γενικά τον κουνιάδο μου τον παρασέρνουν οι παρέες του. Τέλος, να σας πω ότι λέω την αλήθεια γιατί υπάρχει Θεός και ότι επιθυμώ να εξεταστώ από μηχάνημα ανίχνευσης ψεύδους».

Αρνείται κάθε σχέση με τα επεισόδια ο 30χρονος

Απολογήθηκε ο 30χρονος που σύμφωνα με την αστυνομία είναι ο άνδρας που έτρεξε και έριξε τον ειδικό φρουρό από το δίκυκλο στη Νέα Σμύρνη και ακολούθησε ο άγριος ξυλοδαρμός του από πλήθος ατόμων.

Σύμφωνα με τον ΑΝΤ1, ο 30χρονος «Ινδιάνος» υποστήριξε μεταξύ άλλων:

«Την 09.03.2021 βρισκόμουν στον χώρο εργασίας μου στον Ασπρόπυργο από τις 10:00 το πρωί έως και τις 18:00 το απόγευμα, όπως βεβαιώνει η εργοδότρια εταιρεία μου και προκύπτει και από το βιβλίο υπογραφών των εργαζομένων. Αποβιβάστηκα από το όχημα που μεταφέρει τους εργαζόμενους της εταιρείας από και προς τον Ασπρόπυργο στις 18:20, επί της Ιεράς Οδού στην Ελευσίνα, όπως επιβεβαιώνει η εργοδότρια εταιρεία μου και ο οδηγός του οχήματος. Περί ώρα 18:30 συναντήθηκα με τρία φιλικά μου πρόσωπα σε πάρκο της Ελευσίνας, όπου και παρέμεινα μέχρι περίπου τις 19:20 (χρόνος επίθεσης στον αστυνομικό), οπότε και αναχώρησα με λεωφορείο προς τη Μαγούλα, όπως επιβεβαιώνουν άπαντα τα παρευρισκόμενα πρόσωπα. Περί ώρα 19:40 αποβιβάστηκα από το λεωφορείο και πήγα στην πλατεία της Μαγούλας, όπου συνάντησα συγγενικό μου πρόσωπο και δύο φίλους του. Εκεί μείναμε μέχρι τις 21:00. Και τα τρία αυτά πρόσωπα επιβεβαιώνουν την παρουσία μου. Όλα τα αναφερόμενα σημεία στα οποία βρισκόμουν εκείνη τη μέρα απέχουν τουλάχιστον 30-35 λεπτά οδικώς από την πλατεία της Ν. Σμύρνης, ενώ δεν διαθέτω ούτε όχημα, αλλά ούτε καν δίπλωμα οδήγησης».

Σε άλλο σημείο ανέφερε:

«Η εμπλοκή μου στο επίδικο συμβάν προκύπτει αποκλειστικά και μόνο από την καταφανώς ψευδή κατάθεση του εν διαστάσει και ψυχικά ασταθούς συζύγου της αδερφής μου, ο οποίος κατηγορεί εμένα και την οικογένεια μου για το γεγονός πως η αδερφή μου και τα ανίψια μου δεν θέλουν να έχουν την οποιαδήποτε επαφή μαζί του».
Μάλιστα, περιέγραψε την τελευταία φορά που τον είδε:

«Την τελευταία φορά που τον συνάντησα, την Τσικνοπέμπτη στις 04/03/2021, οπότε και ήρθε απρόσκλητος στην οικία μας για να προκαλέσει προβλήματα για ακόμη μια φορά, τον απομάκρυνα από το σπίτι και λίγο πριν φύγει, εκτός των άλλων ύβρεων, μου είπε μεταξύ άλλων χαρακτηριστικά “...Θα δεις τι θα πάθεις από εμένα...”, “...Θα σε φτιάξω....”».

Υποστήριξε επίσης ότι είναι «εξιλαστήριο θύμα»: «Γιατί ακολουθήθηκε σε βάρος μου μία πρωτοφανής «fast track» διαδικασία προανάκρισης, με αποτέλεσμα σε διάστημα μόλις ΕΞΙ (6!) ωρών από την κατάθεση του ψευδομάρτυρα, δίχως να υπάρχει κανένα βάσιμο στοιχείο σε βάρος μου, να έχει «ολοκληρωθεί» η προανάκριση, να έχω συλληφθεί, οδηγηθεί ενώπιον Εισαγγελέα και Ανακριτή και να έχει επέλθει πλήρης «δολοφονία» του χαρακτήρα μου από τον Τύπο. Μέσα δηλαδή σε έξι ώρες, είχα ήδη καταστεί το έτοιμο για προφυλάκιση εξιλαστήριο θύμα, που χρειαζόταν προκειμένου να κατευναστεί η κοινή γνώμη.»

Όπως είπε νωρίτερα ο δικηγόρος του: «Ο εντολέας μας δεν έχει καμία σχέση και καμία εμπλοκή με το συγκεκριμένο βάρβαρο περιστατικό εις βάρος του αστυνομικού. Η αστυνομία έχει συλλάβει λάθος πρόσωπο» ενώ έκανε λόγο για «μεγάλη γκάφα της αστυνομίας», η οποία «παρασύρθηκε από πρόσωπο ψυχικά ασταθές που είχε σοβαρό κίνητρο να πλήξει τον εντολέα μας». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)