Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2022

Κολωνός: Απίστευτα όσα καταθέτει για τον Μίχο και την «αγέλη» των βιαστών η 12χρονη - Οι διάλογοι που συγκλονίζουν

Κολωνός: Απίστευτα όσα καταθέτει για τον Μίχο και την «αγέλη» των βιαστών η 12χρονη - Οι διάλογοι που συγκλονίζουν
 

 Αποτροπιασμό προκαλούν όσα περιέγραψε στην κατάθεσή της η 12χρονη για την υπόθεση στον Κολωνό.

Συγκλονίζει η κατάθεση, που έδωσε η 12χρονη στους παιδοψυχολόγους της Αστυνομίας για την υπόθεση στον Κολωνό. Αποκάλυψε ότι, ο ήδη προφυλακισμένος Ηλίας Μίχος την πήγαινε και σε οίκο ανοχής, με το αυτοκίνητο του, σε απόσταση 15 με 20 λεπτά από την περιοχή τους.

Φρίκη προκαλούν οι λεπτομέρειες, που κατέθεσε το παιδί, απαντώντας σε ερωτήσεις παιδοψυχολόγου, καθώς υποχρεωνόταν, όπως περιέγραψε, να βρεθεί μέσα στην ίδια μέρα -και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα- ακόμα και με πέντε πελάτες - βιαστές.

Η ανήλικη ανάφερε ότι, πληρωνόταν ακόμα και για τις φωτογραφίες της, που διακινούσε ο Μίχος, στις οποίες την υποχρέωνε να ποζάρει χωρίς ρούχα.

Σε άλλο σημείο της κατάθεσης της η μικρή περιέγραψε μια σκηνή, με τον 53χρονο παιδομαστροπό Μίχο, όταν την πήγαινε στον οίκο ανοχής.

Όπως αναφέρει τούς άνοιγε πάντα ένα άνδρας τον οποίο περιγράφει.

Συγκλονιστική στιγμή της κατάθεσης της, όταν περιέγραψε τη σκηνή, με τον άνδρα που άνοιγε την πόρτα στον οίκο ανοχής, που μία φορά, όπως λέει, τον άκουσε, που είπε στο Μίχο: «Τι κάνεις ρε; αυτή είναι μικρή θα μπλέξουμε».

Το παιδί κατέθεσε ότι, ο Μίχος ερχόταν σε επαφή μαζί της στον οίκο ανοχής και αμέσως μόλις εκείνος ολοκλήρωνε την πράξη του βιασμού, ακολουθούσε άλλος στο ίδιο δωμάτιο.

Η 12χρονη ήταν κατηγορηματική ότι, τα χρήματα τα έπαιρνε πάντα ο Ηλίας Μίχος.

Όταν ρωτήθηκε, πού της έλεγε ότι θα την πάει ο κατηγορούμενος, το παιδί απάντησε ότι, μου έλεγε θα πάμε στο μπ@@ρδ@λ@.

Αποτροπιασμό προκαλούν όσα περιέγραψε στην κατάθεση της η ανήλικη, σύμφωνα με την οποία σε μιάμιση ώρα είχε συναντηθεί με πέντε πελάτες.

Η μικρή προστάτευσε τη μητέρα της, καθώς κατέθεσε ότι, εκείνη δεν είχε καταλάβει τίποτα, σε αντίθεση με τη θεία της, που την είδε να ασχολείται πολλές ώρες με το κινητό.

Είπε μάλιστα ότι, όταν ερχόντουσαν τα μικρά αδέλφια της κοντά της, έμπαινε σε άλλη σελίδα «για να βλέπουν ότι παίζω παιχνίδια και αυτά».

Σε ερώτηση της ψυχολόγου τι ποσά έβαζαν οι άνθρωποι για τις φωτογραφίες που έστελνε, το κορίτσι απάντησε 20 ή 25 ευρώ.

Η 12χρονη στην κατάθεσή της ρωτήθηκε και για τα εμβάσματα που βρέθηκαν στον λογαριασμό της μητέρας της, αλλά και πάλι ήταν κατηγορηματική ότι, η μητέρα της δεν ήξερε τίποτα και πως για όλα την καθοδηγούσε ο Μίχος.

«Στης μητέρας μου την κάρτα έμπαινε μόνο το επίδομα παιδιού και τη χρησιμοποιούσε μόνο γι’ αυτό. Μετά άλλαξε αυτό και το επίδομα έμπαινε στον λογαριασμό του πατέρα μου. Ο Ηλίας μου είχε πει την πρώτη φορά να δω πού βάζει την κάρτα η μητέρα μου. Του την έδινα εγώ καμιά φορά και μου την επέστρεφε μετά από κανά δύο ημέρες».

Όλη η κατάθεση της 12χρονης στους παιδοψυχολόγους της Αστυνομίας

«Ήταν ένα γκρι κτήριο διώροφο. Εμείς πηγαίναμε στο δεύτερο όροφο. Χτύπαγε ο Ηλίας ένα κουδούνι. Από κάτω. Ανεβήκαμε και μας άνοιξαν και ήταν εκεί στην πόρτα ένας κύριος γύρω στα 30» είπε το κορίτσι.

Ερώτηση: Τον είχες δει όλες τις φορές που είχες πάει αυτόν τον άνθρωπο; Αυτός σου άνοιγε πάντα; Σας μιλούσε; Σας χαιρετούσε;

Απάντηση: Εμένα όχι, γιατί πρώτα έμπαινα στο δωμάτιο με τον Ηλία και όταν τελείωνα, εγώ περίμενα στο δωμάτιο, και μια φορά όταν ήμασταν μόνοι μας και ήταν μόνο εγώ ο Ηλίας κι αυτός, τον άκουσα να λέει «τι κάνεις ρε; αυτή είναι μικρή θα μπλέξουμε».

Ερώτηση: Όταν λοιπόν τελείωνε η επαφή με τον Ηλία, τι συνέβαινε;

Απάντηση: Περίμενα εγώ στο δωμάτιο και ερχόταν ένας άλλος.

Ερώτηση: Τον οποίο τον είχες δει εσύ ή τον έβλεπες έτσι όπως έμπαινε μέσα;

Απάντηση: Όχι, τον έβλεπα έτσι όπως έμπαινε μέσα.

Ερώτηση: Και ερχόσουν σε επαφή με αυτόν; Μετά με άλλον και με άλλον, δηλαδή υπήρχαν άνθρωποι που την φορά που πήγαινες εκεί, είχες επαφές με πολλούς άντρες;

Απάντηση: Ναι. Όχι με πολλούς. Εκεί μέχρι πέντε.

Ερώτηση: Μέχρι πέντε τη φορά που πήγαινες, αυτοί οι άντρες πληρώνανε;

Απάντηση: Δεν ξέρω.

Ερώτηση: Δεν πλήρωνε κάποιος κάτι σε σένα;

Απάντηση: Σε μένα δεν έδιναν τίποτα.

«Το διάστημα αυτό που βρισκόμουν με τους άλλους ο Ηλίας περίμενε στο αμάξι» εξήγησε η 12χρονη και συμπλήρωσε ότι κάποιες φορές είχε βρεθεί με κάποιους άνδρες στο αμάξι και μετά την οδηγούσε ο 53χρονος στον οίκο ανοχής.

Ερώτηση: Πώς σου το έλεγε;

Απάντηση: Θα πάμε στο μπουρδέλο.

Ερώτηση: Το έλεγε εκείνος έτσι; Την πρώτη φορά που σου το είχε πει, σου είχε εξηγήσει τι είναι αυτό;

Απάντηση: Ναι.

Ερώτηση: Τι σου είχε πει, τι σου είχε εξηγήσει;

Απάντηση: Ότι θα πηγαίνεις εκεί και θα κάνεις κάτι με άντρες. Αυτά.

Η ψυχολόγος ρώτησε ποιες ώρες και ημέρες συνέβαιναν όλα αυτά, για να λάβει την ανατριχιαστική απάντηση: «Όταν πήγαινα να δουλέψω στον Ηλία».

Σχετικά με την κάρτα της μητέρα της, είπε ότι έμπαιναν χρήματα από κάποιους που πλήρωναν για φωτογραφίες. Το κοριτσάκι ανέφερε ότι ότι ένας φίλος του 53χρονου, αστυνομικός, τον είχε ρωτήσει «τι κάνεις με αυτή την μικρή;». «Η μητέρα μου δεν είχε καταλάβει κάτι όπως κατάλαβε η θεία μου, γιατί ήξερε ότι ασχολούμαι πολλές ώρες με το κινητό και όταν ερχόντουσαν τα μικρά, έμπαινα σε άλλη σελίδα για να βλέπουν ότι παίζω παιχνίδια και αυτά».

Ως προς τα εμβάσματα που βρέθηκαν στον λογαριασμό της μητέρας της, η 12χρονη ήταν κατηγορηματική ότι η μητέρα της δεν ήξερε τίποτα. «Στης μητέρας μου την κάρτα έμπαινε μόνο το επίδομα παιδιού και την χρησιμοποιούσε μόνο γι’ αυτό. Μετά άλλαξε αυτό και το επίδομα έμπαινε στον λογαριασμό του πατέρα μου. Ο Ηλίας μου είχε πει την πρώτη φορά να δω πού βάζει την κάρτα η μητέρα μου. Του την έδινα εγώ καμιά φορά και μου την επέστρεφε μετά από κανα-δύο ημέρες».

Ερώτηση: Πόσες φορές την είχες δώσει στον Ηλία;

Απάντηση: Κάπου πέντε.

Ερώτηση: Από πού την είχες πάρει την κάρτα αυτή;

Απάντηση: Την είχε βάλει η μητέρα μου σε ένα πορτοφόλι.

Ερώτηση: Το έπαιρνε μαζί της;

Απάντηση: Όχι.

Ερώτηση: Πού βρισκόταν αυτό το πορτοφόλι;

Απάντηση: Στο τραπέζι, εκεί που είχε τα πράγματα της, τα χαρτιά κι αυτά.

Ερώτηση: Κατάλαβε ποτέ η μαμά σου ότι έλειπε αυτή η κάρτα;

Απάντηση: Όχι, αφού δεν την χρησιμοποιούσε.

Ερώτηση: Ο Ηλίας ήξερα να την χρησιμοποιεί;

Απάντηση: Εγώ του είχα πει το pin. Επειδή όταν έμπαινε το επίδομα του παιδιού, για να δούμε αν μπήκε, πήγαινα και έπαιρνα ένα χυμό για να δούμε αν μπήκαν τα χρήματα.

Ερώτηση: Όταν μου λες έβαζαν χρήματα στην κάρτα, τι ακριβώς έκαναν;

Απάντηση: Μου ζήταγαν να δώσω το IBAN.

Ερώτηση: Και το IBAN πού το ήξερες εσύ;

Απάντηση: Είχε ένα βιβλιαράκι και έλεγε απ' έξω τράπεζα…. Μου είχε πει ότι εκεί θα υπάρχει το IBAN.

Ερώτηση: Ποιος το είπε αυτό;

Απάντηση: Ο Ηλίας μου το είπε, ότι θα ξεκινούσε από gr και μετά είχε αριθμούς

 Πηγή: ieidiseis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)