Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

Μήνυση κατά του Δημάρχου Αλμωπίας καταθέτει ο Δημήτρης Βέσκος(βιντεο)


Στην υποβολή έγκλησης κατά του Δημάρχου  Αλμωπίας πρόκειται να προβεί τις προσεχείς ημέρες ο Δημοτικός Σύμβουλος Δημήτρης Βέσκος  ο οποίος εκλέχτηκε με τον Συνδυασμό του.

Ο Δ. Βέσκος , ο οποίος είναι ίσως ο μακροβιότερος αιρετός στην τοπική Αυτοδιοίκηση ,  στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αλμωπίας τη Τετάρτη  έκανε την εξής δήλωση:

"Στη συνεδρίαση του προηγούμενου δημοτικού συμβουλίου , ο Δήμαρχος Αλμωπίας  εξαπέλυσε χωρίς καμία πρόκληση εναντίο μου απρόκλητη και αήθη επίθεση , επικαλούμενος ανυπόστατα γεγονότα ή καταστάσεις με μοναδικό σκοπό την πολιτική και κοινωνική προσβολή  και συκοφαντική δυσφήμιση. Η πολιτική  και κοινωνική μου καταξίωση  και η πολιτική μου σταδιοδρομία , επιτάσσουν  να αποκαταστήσω την αλήθεια και να σβήσω κάθε ίχνος αμφιβολίας στους πολίτες  για το πρόσωπό μου και την ακεραιότητά μου. Σύννομη επιλογή αποτελεί η προσφυγή μου  στη Δικαιοσύνη. Τις προσεχείς ημέρες  θα υποβάλλω έγκληση  ενώπιον της εισαγγελέως Έδεσσας  κατά του Δημάρχου Αλμωπίας για όσα αναληθή  είπε στο δημοτικό συμβούλιο, προκειμένου να αποδείξω  την αναλήθεια όσων είπε και που είχαν στόχο να πλήξουν την αξιοπρέπεια  και το ήθος που πορεύομαι σε  όλη τη ζωή μου ως πολίτης και πολιτικός."

5 σχόλια:

  1. Ας αρχισουν τα οργανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημητράκη, έχεις καιρό τρεις μήνες να τα σκέφτεσαι. Και όποιος αργεί σε τέτοιες περιπτώσεις, μάλλον λησμονεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επιτέλους κάποιος θα κατεβάσει τον μαδουρο απο το καλάμι που έχει ανέβει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τον μαδούρο ή τον ΚΙΜ ΓΙΟΝΓ ΟΥΑΝ της Β. Κορέας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)