Τετάρτη 10 Απριλίου 2024

Άρση της ασυλίας του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Μπ. Μπαράν

 Μπουρχάν Μπαράν: «Δεν κρύβομαι και ούτε πρόκειται να κρυφτώ ποτέ»

 
 
 
Την άρση της ασυλίας του ζήτησε ο ίδιος ο Βουλευτής
 
Διεγράφη χθες από την Κ.Ο του ΠΑΣΟΚ

 «Πράσινο φως» στην άρση ασυλίας του ανεξάρτητου - πλέον - βουλευτή Μπουρχάν Μπαράν έδωσε νωρίτερα η επιτροπή δεοντολογίας της Βουλής: Η πρώτη δήλωσή του μετά τις καταγγελίες πως εμπλέκεται σε υπόθεση παράνομων συνταγογραφήσεων

Την άρση της ασυλίας του - προκειμένου να αποδείξει την αθωότητά του ενώπιον της δικαιοσύνης - ζήτησε την Τετάρτη ο μέχρι πρότινος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Μπουρχάν Μπαράν.

«Προσήλθα σήμερα στην Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής προκειμένου να ζητήσω την άρση ασυλίας μου για τη διαλεύκανση προσωπικής δικαστικής μου υποθέσεως η οποία εκκρεμεί εις βάρος μου και για την οποία έχω δηλώσει απερίφραστα ότι είμαι αθώος», σημείωσε χαρακτηριστικά.

«Δεν κρύφτηκα, δεν κρύβομαι και ούτε πρόκειται να κρυφτώ ποτέ, πίσω από ασυλίες και διαδικασίες. Μοναδικός μου γνώμονας είναι να αποδείξω καθ’ ολοκληρίαν την αθωότητά μου ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης όπως κάθε Έλληνας πολίτης, έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στις Δικαστικές Αρχές.

Όσοι επενδύουν πολιτικά εναντίον εμού και του κόμματος μου με αφορμή αυτή την υπόθεση θέλοντας να εκμεταλλευτούν το συγκεκριμένο γεγονός, θα διαψευσθούν πανηγυρικά.

Θα συνεχίσω να μάχομαι με τις ίδιες αρχές και αξίες για το καλό της κοινωνίας και δη των πολιτών της Ξάνθης που με εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους», σημειώνει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή του.

Σημειώνεται πως - ενώπιον της Επιτροπής - ο Μπουρχάν Μπαράν υποστήριξε πως συνταγογραφούσε επαναληπτικές συνταγές νοσοκομείου, δηλαδή συνταγές που είχαν εκδοθεί από νοσοκομείο και οι οποίες δεν είχαν εκτελεστεί.

Της άρσης ασυλίας του προηγήθηκε χθες το βράδυ η διαγραφή του από την Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ «μέχρι να διαλευκανθεί πλήρως η εν λόγω δικαστική απόφαση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)