Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Συνεχίζει τις επαφές ο Μπάμπης Πανταζής




Συνεχίζει τις επαφές ο Μπάμπης Πανταζής προκειμένου να διερευνήσει το κλίμα για τις ερχόμενες
δημοτικές εκλογές στον Δήμο Αλμωπίας. Χθες είχε συναντήσεις με ανθρώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης και αντάλλαξε απόψεις. Τις  προσεχείς ημέρες ολοκληρώνει τον πρώτο κύκλο επαφών  και αναμένεται να πάρει τις αποφάσεις του. Στο μεταξύ διεμήνυσε σε παλιούς ενδιαφερόμενους , ότι εάν επιθυμούν μπορούν να συνδράμουν με την εμπειρία και τις γνώσεις τους από άλλα πόστα.

3 σχόλια:

  1. Κοιτάζω στον καθρέφτη και κάνω την αυτοκριτική μου

    Οταν η σούπα ξαναζεσταινεται ......δεν ειναι νόστιμη

    οτι θυμάμαι χαίρομαι...

    Ασχολουμαι με τον κήπο.. εκει αποδίδω καλύτερα..

    πολύ εύκολα δινω κλοτσια και χύνω το γάλα....

    Με οτι ασχολήθηκα το εμπλεξα περισσότερο..

    Ειμαι βλάχος..(αυτό δεν ειν κακό) ξεροκέφαλος και πεισματάρης ...

    Δήμαρχος αντιδήμαρχος, πρ ΔΕΥΑ, ΔΗΚΕΔΑ ΚΤΛΠ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ... ελάτε μαζί να φτιάξουμε συνδυασμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΦΗ ΚΑΝΕΛΛΑ
    -ΚΑΙ ΕΓΩ ΒΛΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αφου κρινει οτι ειναι <>..... στον κοσμο ας παρει τις αποφασεις του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)